- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Prądnik Czerwony
Specjalista ds. obsługi klienta Elektromobilność
Wynagrodzenie
4 300 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Czerwony
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Na początek najważniejsze:
Wynagrodzenie: 4300 - 5000 zł brutto
Rodzaj umowy: Umowa o pracę lub zlecenie
Wymiar pracy: pełen etat
Tryb pracy: hybrydowo (docelowo 2-3 dni w biurze w Krakowie)
Jeżeli nadal mamy Twoją uwagę, to chętnie opowiemy o sobie nieco więcej.
Jesteśmy młodą, polską firmą, która dostarcza rozwiązania dedykowane elektromobilności.
A po ludzku: jesteśmy producentem wallboxów, kabli do ładowania elektryków i różnych akcesoriów, które mogą przydać się kierowcom.
Na rynku jesteśmy obecni od 2020 roku i stale się rozwijamy. W jaki sposób?
W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy do oferty aż 2 kategorie produktowe naszego autorstwa i otworzyliśmy własną halę produkcyjną pod Kielcami. W marcu tego roku wprowadziliśmy się do biura w Krakowie i to tutaj docelowo miałbyś/miałabyś pracować.
Brzmi dobrze? To sprawdźmy, czy nadajemy na tych samych falach!
Kogo szukamy?
Idealny kandydat/kandydatka to osoba komunikatywna i otwarta – na co dzień będziesz pracować z klientem i chcielibyśmy, żeby nasze doradztwo było na najwyższym poziomie.
Byłoby świetnie, jeśli swobodnie piszesz i mówisz w języku angielskim. Do klientów zagranicznych także docieramy, więc może się zdarzyć, że ktoś będzie potrzebować Twojej pomocy. Jeżeli znasz inne języki – świetnie!
Z uwagi na dosyć specyficzną branżę, w której działamy, podstawowe wykształcenie z zakresu elektryki byłoby ogromnym plusem. Nie jest to jednak konieczność – znamy się na tym co robimy i chętnie Cię tego nauczymy.
Pst, wciąż tu jesteś? Doskonale! To teraz przejdźmy do tego, co najbardziej interesuje Ciebie.
Twoim zakresem obowiązków będzie obsługa klienta detalicznego (mailowa i telefoniczna) zarówno przed jak i po sprzedaży. Klienci mają sporo pytań i chcielibyśmy, aby otrzymali od nas wsparcie na każdym etapie styku z marką.
Najważniejsze rzeczy już wiesz – wynagrodzenie, rodzaj umowy i tryb pracy. Ale założymy się, że chciałbyś/chciałabyś wiedzieć także, że:
Nasze biuro znajduje się przy Alei Jana Pawła II 58. To obok Tauron Areny – dojeżdżają tutaj i autobusy, i tramwaje.
Na co dzień pracowałbyś/pracowałabyś w niewielkim zespole – ale za to bez micromanagementu i spotkań, które mogłyby być mailem.
W przyszłości możemy porozmawiać o rozwoju Twojej ścieżki – chętnie poznamy Twoje potrzeby i wysłuchamy idealnego scenariusza.
Uff, to chyba tyle! Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana, prześlij do nas swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Czerwony
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?