Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Prądnik Czerwony
Dodane 12 czerwca 2024

Specjalista ds. obsługi klienta Elektromobilność

Wynagrodzenie

4 300 - 5 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Prądnik Czerwony

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Na początek najważniejsze:

Wynagrodzenie: 4300 - 5000 zł brutto

Rodzaj umowy: Umowa o pracę lub zlecenie

Wymiar pracy: pełen etat

Tryb pracy: hybrydowo (docelowo 2-3 dni w biurze w Krakowie)

Jeżeli nadal mamy Twoją uwagę, to chętnie opowiemy o sobie nieco więcej.

Jesteśmy młodą, polską firmą, która dostarcza rozwiązania dedykowane elektromobilności.

A po ludzku: jesteśmy producentem wallboxów, kabli do ładowania elektryków i różnych akcesoriów, które mogą przydać się kierowcom.

Na rynku jesteśmy obecni od 2020 roku i stale się rozwijamy. W jaki sposób?

W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy do oferty aż 2 kategorie produktowe naszego autorstwa i otworzyliśmy własną halę produkcyjną pod Kielcami. W marcu tego roku wprowadziliśmy się do biura w Krakowie i to tutaj docelowo miałbyś/miałabyś pracować.

Brzmi dobrze? To sprawdźmy, czy nadajemy na tych samych falach!

Kogo szukamy?

Idealny kandydat/kandydatka to osoba komunikatywna i otwarta – na co dzień będziesz pracować z klientem i chcielibyśmy, żeby nasze doradztwo było na najwyższym poziomie.

Byłoby świetnie, jeśli swobodnie piszesz i mówisz w języku angielskim. Do klientów zagranicznych także docieramy, więc może się zdarzyć, że ktoś będzie potrzebować Twojej pomocy. Jeżeli znasz inne języki – świetnie!

Z uwagi na dosyć specyficzną branżę, w której działamy, podstawowe wykształcenie z zakresu elektryki byłoby ogromnym plusem. Nie jest to jednak konieczność – znamy się na tym co robimy i chętnie Cię tego nauczymy.

Pst, wciąż tu jesteś? Doskonale! To teraz przejdźmy do tego, co najbardziej interesuje Ciebie.

Twoim zakresem obowiązków będzie obsługa klienta detalicznego (mailowa i telefoniczna) zarówno przed jak i po sprzedaży. Klienci mają sporo pytań i chcielibyśmy, aby otrzymali od nas wsparcie na każdym etapie styku z marką.

Najważniejsze rzeczy już wiesz – wynagrodzenie, rodzaj umowy i tryb pracy. Ale założymy się, że chciałbyś/chciałabyś wiedzieć także, że:

  • Nasze biuro znajduje się przy Alei Jana Pawła II 58. To obok Tauron Areny – dojeżdżają tutaj i autobusy, i tramwaje.

  • Na co dzień pracowałbyś/pracowałabyś w niewielkim zespole – ale za to bez micromanagementu i spotkań, które mogłyby być mailem.

  • W przyszłości możemy porozmawiać o rozwoju Twojej ścieżki – chętnie poznamy Twoje potrzeby i wysłuchamy idealnego scenariusza.

Uff, to chyba tyle! Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana, prześlij do nas swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Prądnik Czerwony

Małopolskie

Dokładna lokalizacja
Małopolskie, Kraków, Prądnik Czerwony
ID: 907936122

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon