Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Wrocław
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Psie Pole
Zespół HR
Dodane 24 maja 2024

Specjalista ds. obsługi e-Commerce

Lokalizacja

Wrocław, Psie Pole

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kim jesteśmy?

Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.

Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.

Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.

Nasza firma również aktywnie działa w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Działu E-commerce poszukujemy do naszego Zespołu osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta e-Commerce

Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka 81-83

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Doradztwo produktowe w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych w sprzedaży internetowej

  • Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową na Marketplace oraz w sklepie internetowym

  • Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa)

  • Kontakt z klientem

  • Koordynowanie procesu zamawiania i realizacji zamówień w sklepie internetowym i na Marketplace

  • Wspieranie Zespołu w dodawaniu i aktualizowaniu oferty produktowej w sklepie on-line oraz na Marketplace

  • Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego i sprzedaży na Marketplace.

Nasze wymagania

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowanie

  • Chęć do ciągłej nauki i samodoskonalenia

  • Samodzielność i dobre zarządzanie własnym czasem

  • Praktyczna znajomość MS Office

  • Znajomość obsługi narzędzia Baselinker

  • Doświadczenie w sprzedaży - mile widziane doświadczenie w call center

  • Doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce

  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się projekcie e-commerce

  • Stabilne warunki zatrudnienia, w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych projektów, pomysłów

  • Wynagrodzenie uzależnione od poziomu zaangażowania i efektywności działania

  • Wsparcie i szkolenie wdrożeniowe na początku podjęcia współpracy

  • Elastyczne godziny pracy

  • Luźną atmosferę i otwartą postawę Menadżera

  • Pracę w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji.

Aplikuj

Lokalizacja

Wrocław, Psie Pole

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Psie Pole
ID: 907672330

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon