Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Małopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Gorlice
Dodane 04 maja 2024

Specjalista ds. Funduszy Unijnych

Lokalizacja

Gorlice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy, Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Specjalista ds. Funduszy Unijnych

- umowa o pracę, kontrakt b2b

- specjalista (mid / regular)

- praca stacjonarna, praca hybrydowa

 

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i wytycznymi programowymi.

  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami celem świadczenia doradztwa na rzecz opracowania dokumentacji aplikacyjnej.

  • Opracowywanie koncepcji projektów (produktów, technologii, prac B+R, finansowania, strategii sprzedażowej i marketingowej) ich modyfikacji, rozwijania w celu dostosowania do wymogów konkursu oraz zwiększenia skuteczności pozyskania dofinansowania.

  • Stała współpraca z klientami w celu zebrania niezbędnych załączników do projektu, w tym stałe doradztwo w pozyskiwaniu/opracowywaniu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do wniosku.

  • Zarządzanie informacją do projektów, współpraca z zewnętrznymi podmiotami (OOŚ, analityk finansowy, ekspert naukowy, rzecznik patentowy etc.).

  • Kontakt z instytucjami wdrażającymi programy unijne i krajowe.

  • Przygotowywanie uzupełnień do dokumentacji aplikacyjnej, protestów, odwołań lub innych dokumentów w przypadku negatywnej oceny projektów zgodnie z obowiązującą procedurą odwoławczą danego programu.

  • Współpraca z zespołem projektowym oraz innymi działami wewnątrz organizacji.

Nasze wymagania

  • Wykształcenia wyższe ekonomiczne lub technicznego w tematyce energetyki/ OZE.

  • Praktyczna znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów.

  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).

  • Umiejętności ustalania priorytetów oraz dbania o szczegóły.

  • Umiejętności analitycznych i umiejętności formowania koncepcji zmian poprawiających efektywność.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

  • Wymagane czynne prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Doświadczenie w świadczeniu usług doradczych na rzecz przedsiębiorstw z sektora MŚP w tym z zakresu funduszy unijnych.

Aplikuj

Lokalizacja

Gorlice,

Małopolskie

Małopolskie, Gorlice
ID: 916098638

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon