- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Gostyń
Lokalizacja
Gostyń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Grupa Netbox to firma z wieloletnią historią, która zajmuje się produkcją opakowań z tektury. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne, zatrudniające łącznie ponad 700 osób. Z dbałością o najwyższą jakość drukujemy oraz przeprowadzamy opakowanie przez wszystkie procesy produkcyjne. Bogate doświadczenie i wiedza są kluczowymi elementami, które pozwalają nam na tworzenie nowych rozwiązań i możliwości dla naszych klientów.
W swoich działaniach kierujemy się współpracą i ambicją, tworząc niepowtarzalne środowisko pracy, w którym każdy może rozwinąć swój potencjał. Jesteśmy dumni z naszej siły, projektów pełnych wyzwań, a napędza nas dbałość o środowisko i realny wpływ na ekologiczny rozwój świata opakowań. Poszukując współpracowników stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie, jakość i szybkość wykonywanej pracy. Jeśli czujesz, że wpisujesz się w realizowaną przez nas wizję, niezależnie od tego skąd pochodzisz, jaką szkołę ukończyłeś czy w jakiej branży pracujesz - dołącz do nas! Chcąc być najlepszym, potrzebujemy najlepszych.
Manager Administracji
Kategoria stanowiska: Administracja
Lokalizacja: Czachorowo
Typ stanowiska: Pełen etat
Rodzaj pracy: Stacjonarna
Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego grupy Netbox oraz nadzór na działami podległymi: Sekretariat, Utrzymanie Czystości oraz Ochrona. Dodatkowo pełni funkcję Administratora RODO, gdzie nadzoruje sposób przetwarzania danych osobowych. To osoba nastawiona na szukanie rozwiązań, samodzielna, bardzo dobrze zorganizowana i konkretna w działaniach, która ma własne pomysły i nie boi się ich komunikować. W naszym zespole niezwykle cenimy sobie wartości takie jak: współpraca, inicjatywa w działaniu, bezpośrednia komunikacja i przyjazne podejście do ludzi jednocześnie nastawionej na realizacje celu.
Twoje obowiązki:
Administrowanie oraz archiwizowanie dokumentacji.
Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji.
Realizacja samodzielnych projektów na zlecenie Zarządu.
Zarządzanie pracą w podległych działach.
Nadzór nad obowiązującymi przepisami RODO w spółce.
Koordynacja Floty samochodowej.
Zamawianie materiałów eksploatacyjnych na potrzeby organizacji.
Bezpośredni kontakt z dostawcami usług.
W razie potrzeby wsparcie dodatkowych projektów.
Ścisła Współpraca z działami operacyjnymi firmy.
Nasze wymagania:
Kompetencje analityczne, organizacyjne i zarządzania czasem.
Umiejętności interpersonalne – potrafisz grać zespołowo.
Zaawansowana znajomość obsługi komputera, z talentem do uczenia się nowych systemów.
Wysoki poziom niezawodności, dyskrecji i możliwości adaptacji.
Wyjątkowa zdolność komunikacji i budowania relacji.
Prawo jazdy kat. B.
Język angielski w stopniu komunikatywnym.
To oferujemy:
Możliwość wdrażania własnych, nowoczesnych rozwiązań w konkretnych obszarach biznesowych.
Wykorzystywanie umiejętności organizacyjnych planując wydarzenia firmowe, będąc osobą do kontaktu dla dostawców zewnętrznych.
Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój grupy.
Pracę w twórczym i przyjaznym zespole.
Wparcie w okresie wdrożenia.
Nowoczesne narzędzia pracy.
Spotkanie integracyjne.
Aktywności sportowe / firmowa drużyna sportowa.
Dofinansowanie wakacji do 500 zł netto.
Prezenty świąteczne do 900 zł netto.
1000 zł netto z okazji narodzin dziecka.
Dofinansowanie posiłków do 100 zł miesięcznie.
4 000 zł netto za polecenie nowego pracownika.
Coroczny proces podwyżkowy.
Udział w szkoleniach.
Nauka języka angielskiego.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gostyń,
Wielkopolskie