Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Finanse / księgowość
  4. Pozostałe w Finanse i księgowość
  5. Pozostałe w Finanse i księgowość - Śląskie
  6. Pozostałe w Finanse i księgowość - Pszczyna
Dodane 21 maja 2024

Samodzielna Księgowa/Wsparcie działu Finansowego

Wynagrodzenie

7 000 - 10 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Pszczyna

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OPIS

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i niemieckim poszukuje samodzielnego księgowego jako wsparcie działu finansowego przedsiębiorstwa. Komunikatywne porozumiewanie się w j. niemieckim jest dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.

Poszukujemy kandydatów z regionu Śląska, Katowice, Tychy, Pszczyna etc.

Praca w charakterze: pracownik działu finansowego, wsparcie działu księgowości i rozliczeń

- Paca stacjonarna, w pełnym lub nie pełnym wymiarze czasu pracy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • możliwość zdobywania nowych umiejętności i rozwijania kariery zawodowej

  • przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie kolegów z zespołu

  • praca na cały lub na część etatu

  • wynagrodzenie stosowne do umiejętności, doświadczenia oraz zaangażowania

  • elastyczny czas pracy (tj. możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00-9:00, adekwatnie 8h pracy)

  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej

  • terminowe wynagrodzenie za wykonaną pracę, płatne w złotówkach lub w euro

Wymagania:

  • wprowadzanie faktur i wyciągów bankowych,

  • bieżący kontakt z obsługiwanymi podmiotami,

  • kontakt z Klientami oraz urzędami

  • inne czynności związane z zamykaniem miesiąca, roku oraz bieżącymi potrzebami klientów

  • mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń

  • monitorowanie i kontrola rachunków bankowych

  • przygotowywanie raportów finansowych i zestawień

  • zapewnienie zgodności z przepisami podatkowymi i rachunkowymi

  • znajomość programu OPTIMA – mile widziane

  • bardzo dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji Excel

  • komunikatywność, terminowość, dokładność oraz wysokie poczucie odpowiedzialności

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość, pokrewne)

  • min. 2/3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • chęć stałego poszerzania wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków

  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, PIT, CIT)

  • zdolność samodzielnego myślenia, planowania i prognozowania

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z pracownikami działu księgowego oraz działów współpracujących

  • wysokie zdolności analityczne oraz dbałość o szczegóły

  • wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania

  • dokładność, rzetelność i sumienność

  • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie

  • aktywne wsparcie biura w codziennych działaniach

  • monitorowanie płatności kontrahentów

  • wprowadzanie przelewów do realizacji

  • wystawianie faktur sprzedażowych i przyjmowanie kosztowych

  • archiwizacja dokumentów spółki

  • archiwizacja dokumentów pracowniczych

  • przygotowywanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby Zarządu

  • bieżąca współpraca z głównym księgowym

  • współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów, usprawnianie procesów księgowych;

  • umiejętność porozumiewania się w j. niemieckim w mowie i w piśmie w sposób komunikatywny (weryfikacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej ze Zlecającym)

  • nieposzlakowana opinia

  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

wymagane cv wraz ze zdjęciem na podany adres mailowy (skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami /-kami)

Aplikuj

Lokalizacja

Pszczyna,

Śląskie

Śląskie, Pszczyna
ID: 867408681

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon