- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Księgowość
- Księgowość - Dolnośląskie
- Księgowość - Wrocław
- Księgowość - Stare Miasto
Samodzielna Księgowa
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dynamicznie rozwijająca się firma ogólnopolska Specjalizująca się w profesjonalnym zarządzaniu najmem krótkoterminowym i długoterminowym nieruchomości obecnie poszukujemy do naszego zespołu: Samodzielnej Księgowej/Księgowego
Mamy 10 lat doświadczenia na rynku, a w naszym portfolio znajdziesz ponad tysiąc apartamentów na wynajem w całej Polsce.
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości
Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Finansowo-rozliczeniowym,
Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
Przygotowywanie i rozliczenie deklaracji w zakresie CIT/PIT, w tym zamknięcie miesiąca
Rozliczanie podatku VAT
Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, także w spółkach podlegających badaniu sprawozdania przez biegłego rewidenta
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu procesów oraz systemu księgowego zgodnie potrzebami firmy oraz prawem podatkowym
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami wsparcie doradców podatkowych, prawników
Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych.
Sporządzanie miesięcznego sprawozdania finansowego.
Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych.
Odpowiedzialność za wdrożenie i uaktualnianie polityki rachunkowości, planów kont oraz procedur księgowo-podatkowych.
Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych – analizy zmieniających się przepisów prawno-podatkowych pod względem konkretnych sytuacji klientów z różnych branż
Bardzo dobra znajomość programu księgowego
Wymagania:
Min. 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości
Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość).
Bardzo dobra znajomość rachunkowości i finansów
Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
Znajomość systemu księgowego Optima Finanse lub podobne,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność
Wysokie zdolności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel)
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie - działamy już 10 lat na rynku
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia, ustalane indywidualnie,
realny wpływ na rozwój firmy i funkcjonowanie
dofinansowanie do karty Multisport
Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
niezbędny sprzęt i oprogramowanie do pracy
szkolenie z obsługi , systemów wewnętrznych
po okresie próbnym: 2 bezpłatne pobyty w ciągu roku w naszych apartamentach w całej Polsce
przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?