Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Finanse / księgowość
  4. Księgowość
  5. Księgowość - Dolnośląskie
  6. Księgowość - Wrocław
  7. Księgowość - Stare Miasto
Dodane 07 maja 2024

Samodzielna Księgowa

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Inny

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Dynamicznie rozwijająca się firma ogólnopolska Specjalizująca się w profesjonalnym zarządzaniu najmem krótkoterminowym i długoterminowym nieruchomości obecnie poszukujemy do naszego zespołu: Samodzielnej Księgowej/Księgowego

Mamy 10 lat doświadczenia na rynku, a w naszym portfolio znajdziesz ponad tysiąc apartamentów na wynajem w całej Polsce.

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości

  • Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Finansowo-rozliczeniowym,

  • Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym

  • Przygotowywanie i rozliczenie deklaracji w zakresie CIT/PIT, w tym zamknięcie miesiąca

  • Rozliczanie podatku VAT

  • Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, także w spółkach podlegających badaniu sprawozdania przez biegłego rewidenta

  • Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu procesów oraz systemu księgowego zgodnie potrzebami firmy oraz prawem podatkowym

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami wsparcie doradców podatkowych, prawników

  • Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych.

  • Sporządzanie miesięcznego sprawozdania finansowego.

  • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych.

  • Odpowiedzialność za wdrożenie i uaktualnianie polityki rachunkowości, planów kont oraz procedur księgowo-podatkowych.

  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych – analizy zmieniających się przepisów prawno-podatkowych pod względem konkretnych sytuacji klientów z różnych branż

  • Bardzo dobra znajomość programu księgowego

Wymagania:

  • Min. 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość).

  • Bardzo dobra znajomość rachunkowości i finansów

  • Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.

  • Znajomość systemu księgowego Optima Finanse lub podobne,

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność

  • Wysokie zdolności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.

  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel)

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie - działamy już 10 lat na rynku  

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia, ustalane indywidualnie,

  • realny wpływ na rozwój firmy i funkcjonowanie  

  • dofinansowanie do karty Multisport   

  • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie

  • niezbędny sprzęt i oprogramowanie do pracy  

  • szkolenie z obsługi , systemów wewnętrznych

  • po okresie próbnym: 2 bezpłatne pobyty w ciągu roku w naszych apartamentach w całej Polsce  

  • przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie

Aplikuj

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Stare Miasto
ID: 916673656

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon