- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Podkarpackie
- E-commerce (handel internetowy) - Mielec
Dodane 09 maja 2024
Pracownik ds. Obsługi sklepu internetowego, Allegro
Wynagrodzenie
5 000 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Mielec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Odpowiednie doświadczenie zawodowe
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Lub investments w
związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Allegro
Miejsce pracy: Mielec
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Toratex.pl i Allegro
- Tworzenie i udoskonalanie ofert sprzedażowych
-Dbanie o spójność i konkurencyjność oferty
- Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedaży
-Profesjonalna obsługa Klienta - mailowa i telefoniczna
- Rozpatrywanie zapytań, uwag i ewentualnych reklamacji dotyczących naszych produktów
- Bieżąca obsługa zamówień
- Współpraca z firmami kurierskimi
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
- Znajomość platformy sprzedażowej Allegro (od strony sprzedającego)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności EXCEL.
- Znajomość programów do obróbki zdjęć i grafiki
- Doświadczenie w obsłudze klienta internetowego
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, komunikatywność i wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z Klientem.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
- Samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy
Oferujemy:
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Benefity sportowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Mielec,
Podkarpackie
ID: 917250250
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?