- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Śląskie
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Częstochowa
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Błeszno
Młodszy specjalista ds. księgowości i kadr
Lokalizacja
Częstochowa, Błeszno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dołącz do zespołu XL LOGISTICS – firmy świadczącej usługi międzynarodowego transportu rzeczy, spedycji i logistyki. Od 17 lat terminowo i bezpiecznie przewozimy towary naszych klientów, magazynujemy, przeładowujemy i dystrybuujemy ich produkty. Wśród blisko 1000 zadowolonych odbiorców znajdują się zarówno międzynarodowe koncerny o wysokich wymogach jakościowych, przedsiębiorstwa produkcyjne szukające specjalistycznego taboru, firmy handlowe, którym zależy na terminowości i sprawnej dystrybucji, a także spedytorzy z całej Europy poszukujący sprawdzonego partnera.
Naszą misją jest bycie wiodącym operatorem logistycznym z własną bazą i centrum logistycznym o międzynarodowym zasięgu i wymiarze, posiadającym infrastrukturę i możliwości techniczne do obsługi projektów logistycznych wielobranżowych koncernów i przedsiębiorstw różnego kalibru.
W firmie kierujemy się rozwojem, skutecznością, dynamiką, współpracą i życzliwością. Współtworzymy środowisko, w którym można kreować rzeczywistość, realizować swoje potrzeby osobiste i zawodowe, współpracować ze sobą, dobrze zarabiać i się rozwijać.
Jeśli ten opis do Ciebie pasuje i lubisz pracę z dokumentami, jesteś skrupulatna/skrupulatny i masz zmysł analityczny, to koniecznie się spotkajmy i porozmawiajmy o możliwościach współpracy, bo w związku z rozwojem firmy szukamy osoby na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. księgowości i kadr
Twój zakres obowiązków
· księgowanie faktur zakupowych oraz dokumentów wewnętrznych
· wystawianie i księgowanie/ewidencjonowanie faktur sprzedażowych
· sporządzanie odpowiednich dokumentów i księgowanie wzajemnych potrąceń (kompensaty, cesje itp.),
· Weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem rachunkowym i formalnym,
· Koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów do różnych działów,
· sporządzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami itp.,
· przyjmowanie i pobieranie faktur, przydział kosztów do kategorii/miejsc/projektów.
· analiza dokumentów
· praca w systemie księgowym Comarch Optima
· współpraca z główną księgową
· rekrutacja pracowników (głównie kierowców)
· przygotowywanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji kadrowej
· ścisła współpraca z zewnętrznym biurem kadrowo-księgowym
· weryfikacja, uzupełnianie i przesyłanie dokumentacji online
· zgłaszanie pracowników do portali delegowania pracowników za granicą
· rozliczanie wynagrodzeń pracowników (kierowców)
· przygotowywanie zaświadczeń pracownikom
· miękka windykacja należności
Nasze wymagania
· Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse),
· Dobra znajomość programu Optima,
· Dwa lata doświadczenia w zawodzie księgowego najlepiej w biurze rachunkowym,
· Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, szczególnie MS Excel,
· Dobra znajomość przepisów prawa podatkowego i zasad rachunkowości,
· Dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, skrupulatność i uczciwość,
· Dobra komunikacja interpersonalna,
· Chęć do pracy i nauki,
· Wysoka kultura osobista, samodzielność i odpowiedzialność.
Co oferujemy
· zatrudnienie w renomowanej, stabilnej i rozwijającej się firmie
· atrakcyjne wynagrodzenie i warunki zatrudnienia
· szkolenia rozwojowe podnoszące kwalifikacje
· przyjazne i relacyjne środowisko pracy
· pracę z bardzo ciekawymi, międzynarodowymi klientami
· ubezpieczenie grupowe
· dofinansowanie nauki języków obcych
Lokalizacja
Częstochowa, Błeszno
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?