- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Wołomin
Młodszy Doradca Klienta – praca w Santander Bank Polska S.A.
Lokalizacja
Wołomin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!
Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: Warszawa ul. Pereca 1
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
Masz wykształcenie średnie
Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać
Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię
Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań
Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany
Szybko się uczysz
Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta
Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Co dostaniesz od nas na start:
Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu po okresie szkoleniowym – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym
Wynagrodzenie 4500 zł brutto na start oraz do 3300 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań
Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport
Po zakończonym szkoleniu możliwość pracy w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu
Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy
W codziennej pracy będziesz:
obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat
wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem
promował produkty i usługi banku
Spróbuj swoich sił i dołącz do naszego Zespołu. Zgłoś się już dziś!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Wołomin,
Mazowieckie