- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Włochy
Wynagrodzenie
4 700 - 4 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W Welcome Airport Services tworzymy zgrany zespół specjalistów, którzy wspólnie realizują powierzone zadania. W naszą kulturę organizacji wpasowują się osoby chętne do pracy w dynamicznym miejscu, jakim jest lotnisko. Pracujemy operacyjnie i w dużym tempie. Wspieramy się i zawsze możemy na siebie liczyć. Większość zadań realizujemy zespołowo w oparciu o procedury i przepisy. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Uczymy wszystkiego od podstaw i wspieramy pracowników w codziennej realizacji zadań.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Agenta Obsługi Pasażerskiej oraz Kasjera Biletowego na Lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Jeśli
masz już doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz je zdobyć.
Chcesz szlifować język angielski obsługując pasażerów z całego świata.
Chcesz mieć poczucie, że to, co robisz jest ważne i odpowiedzialne, a od Twojej pracy zależy bezpieczeństwo i komfort podróżnych
ta praca jest dla Ciebie.
Będziesz odpowiedzialny za:
(Agent Obsługi Pasażerskiej)
Profesjonalną obsługę pasażerów na lotnisku w Gdańsku.
Weryfikację dokumentów podróży.
Odprawy biletowo – bagażowe w systemach rezerwacyjnych.
Wpuszczanie pasażerów na pokład samolotu.
Wspieranie pasażerów w przypadku zmian lotów.
Udzielanie informacji związanych z podróżą.
(Kasjer Biletowy)
Kompleksową obsługę kasy biletowej na lotnisku.
Przyjmowanie płatności kartą i gotówką.
Sprzedaż biletów.
Sprzedaż usług dodatkowych (m. in. dodatkowy bagaż, miejsce w samolocie).
Obsługę rezerwacji pasażera.
Obsługę pasażera w przypadku opóźnionego lub odwołanego rejsu.
Gdy do nas dołączysz:
Dowiesz się jak funkcjonuje lotnisko od wewnątrz.
Doświadczysz jak ważna jest praca zespołowa i wspólna odpowiedzialność za realizację zadań.
Zdobędziesz doświadczenie w pracy z pasażerami z różnych stron świata.
Nauczysz się pracować zarówno z klientem indywidualnym jak i biznesowym.
Nauczysz się wielozadaniowości i ustalania priorytetów.
Nauczysz się szybkiego podejmowania decyzji.
Wykorzystasz język angielski w codziennej pracy.
Zaaplikuj, jeśli:
Jesteś dostępny minimum 160 h w miesiącu, możesz pracować w weekendy i święta, również we wczesnych godzinach porannych i późnych godzinach nocnych (zaczynamy pracę nawet o godzinie 3:15 rano)
Posługujesz się swobodnie językiem angielskim (poziom min. B1/B2).
Jesteś osobą otwartą i komunikatywną a jednocześnie asertywną i odporną na stres.
Potrafisz pracować pod presją czasu.
Posiadasz min. średnie wykształcenie.
Możemy Ci zaoferować:
Umowę o pracę, która da Ci stabilne zatrudnienie.
Przejrzystą ścieżkę rozwoju opartą o podnoszenie kompetencji.
Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku.
Opiekę trenerów praktycznych, którzy pomogą Ci wdrożyć się w codzienną pracę.
Ciekawe warsztaty i szkolenia branżowe przygotowujące do pracy na lotnisku.
Program poleceń pracowniczych (otrzymasz 2000 brutto za polecenie pracownika, który przepracuje z nami rok).
Prywatną ogólnopolską opiekę medyczną w jednej z wiodących placówek medycznych. Kafeteryjny system benefitów (dofinansowanie kart sportowych, zniżki m. in. na bilety do kina, na koncerty, wystawy).
Dofinansowanie do wypoczynku.
Dodatki świąteczne.
Dofinansowanie rozwoju zawodowego.
Zniżki w lokalach gastronomicznych i sklepach branżowych na terenie Portu.
Kwartalny system premiowy zależny od frekwencji.
Nagrody uznaniowe.
Dodatki stażowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie