- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Zachodniopomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Szczecin
- Specjalista ds. obsługi klienta - Słoneczne
Lokalizacja
Szczecin, Słoneczne
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis Firmy
Mazda to globalny lider w branży motoryzacyjnej, który od ponad 100 lat dostarcza klientom najwyższej jakości produkty. Kulturę pracy opieramy na wartościach takich jak innowacyjność, zaangażowanie i dokładność. Każdy pracownik jest istotną częścią odnoszonego przez nas sukcesu, dlatego staramy się stworzyć środowisko pracy, które motywuje i daje możliwości rozwoju.
Opis Stanowiska
Na stanowisku Doradcy Serwisowego będziesz odpowiadać za przyjmowanie i weryfikację informacji od klientów o zauważonych wadach i usterkach w samochodach oraz sprawować opiekę nad samochodami klientów wewnętrznych i zewnętrznych w całym okresie eksploatacji samochodu. Twoje codzienne obowiązki będą obejmowały również sporządzanie zleceń i dokumentacji biurowej zgodnie ze standardami marki, tworzenie raportów i zestawień z działalności serwisu, a także udzielanie informacji klientom oraz proponowanie innych dostępnych usług serwisowych.
Wymagania:
wysoka kultura osobista,
umiejętność sprzedaży bezpośredniej,
prawo jazdy kat.B - warunek konieczny,
ogólna wiedza dotycząca rynku motoryzacyjnego,
znajomość budowy pojazdów samochodowych.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od uzyskanych wyników
szkolenia podnoszące kwalifikacje i możliwość rozwoju zawodowego
ubezpieczenie grupowe
bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe
pakiet prywatnej opieki medycznej
Lokalizacja
Szczecin, Słoneczne
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?