Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pozostałe oferty pracy
  4. Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
  5. Pozostałe oferty pracy - Piaseczno
Dodane 20 maja 2024

Manager ds. Konceptów Handlowych

Lokalizacja

Piaseczno

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Twój zakres obowiązków

  • Współuczestniczenie  w określaniu i budowaniu projektu handlowego i konceptów handlowych opartych o projekt przedsiębiorstwa;
  • Raportowanie do Dyrektorki Marki zaawansowania projektów handlowych lokalnych oraz poszczególnych konceptów handlowych;
  • Monitorowanie rynku w aspekcie innowacyjnych rozwiązań, trendów pod względem konceptów handlowych;
  • Odwiedzanie sklepów - słuchanie potrzeb lokalnych, komunikacja projektu handlowego / konceptów;
  • Wspieranie w inicjatywie lokalnej, ale wyznaczanie ram i obszarów autonomii do adaptacji lokalnego konceptu;
  • Uczestniczenie w budowaniu strategii handlowych;
  • Współpraca z działem Marketingu - przygotowanie komunikacji wdrażanych konceptów handlowych;
  • Współdziałanie z Działem CSR - proponowane elementy CSR do konceptu handlowego.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Zarządzanie, Marketing;
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie Marketingu, Zarządzania Marką, Konceptach Handlowych;
  • Umiejętność prowadzenia projektów oraz znajomości narzędzi projektowych;
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office, Google Suite;
  • Umiejętność rozumienia strategii i wprowadzania jej w życie;
  • Orientacja na wynik;
  • Umiejętność współpracy i zarządzania zespołem;
  • Dobra  znajomość  języka angielskiego i/  lub francuskiego (na poziomie minimum B2);
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Otwartość na nowe technologie, metody i narzędzia. Globalne i nowatorskie spojrzenie na rozwój konceptów.

Mile widziane

  • Doświadczenie pracy w retail, sieciach handlowych lub agencjach marketingowych;
  • Orzeczenie o niepełnosprawności.

To oferujemy

  • pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery;
  • możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia;
  • rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej);
  • uczestnictwo w wielu ciekawych projektach;
  • prezent powitalny na dobry początek;
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka;
  • pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego;
  • grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);
  • dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych;
  • program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto;
  • pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.  

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Piaseczno,

Mazowieckie

Dokładna lokalizacja
Mazowieckie, Piaseczno
ID: 916410295

Darmowa aplikacja na Twój telefon