- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Wielkopolskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Poznań
- Call center, konsultant telefoniczny - Grunwald
Lokalizacja
Poznań, Grunwald
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
bieżąca obsługa połączeń i zgłoszeń (50% interakcji jest natury technicznej),
praca na licznych programach oraz systemach takich jak: : Jira, Confluence, Salesforce, Sap, IMB Notes,
spełnianie celów jakościowych i standardów.
Nasze wymagania
status osoby uczącej się,
doświadczenie w Contact Center lub Obsłudze Klienta,
łatwość przyswajania wiedzy i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
bardzo dobra obsługa komputera i znajomość zagadnień technicznych,
praca pod presją czasu, z nastawieniem na efektywność i jakość,
dyspozycyjność to minimum 120h w miesiącu (praca w godzinach 6.00 - 23.00, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).
To oferujemy
szkolenie stanowiskowe,
wsparcie jakościowe i systemowe przez cały okres zatrudnienia,
pracę dla rozpoznawalnej polskiej marki,
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
możliwość awansu w strukturze partnera lub naszej,
dobrze skomunikowane biuro w centrum miasta.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Poznań, Grunwald
Wielkopolskie