Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Mokotów
Dodane 21 maja 2024

Junior Operations Manager / Customer Success

Wynagrodzenie

5 000 - 8 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaOdpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Cześć ,

  • Poszukujesz nowego wyzwania w obszarze obsługi klienta?

  • Masz doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów z klientami?

  • Pracowałeś/Pracowałaś jako agent/agentka nieruchomości?

  • Potrafisz efektywnie organizować pracę sobie i innym?

  • Jesteś ciekawa/y jak wygląda firma “od środka”? 

  • Od czasu do czasu lubisz pracować z dokumentami? 

  • Chcesz pracować w nowoczesnej firmie używającej aktualnej technologii i narzędzi do ułatwiania sobie pracy?

  • Posiadasz status studenta-ki?

Dobrze się składa, właśnie kogoś takiego szukamy ;)

 Kim jesteśmy i co robimy ?

Zajmujemy się automatyzacją najmu - dla właścicieli mieszkań i lokatorów.

Nie jesteśmy agencją, nie chodzimy w garniturach, a do nieruchomości podchodzimy niestandardowo:

  • Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i nerwy właścicielom mieszkań i lokatorom.

  • Automatyzujemy najem, korzystając z najnowszych narzędzi do optymalizacji pracy i tworząc własne narzędzia.

  • Opiekujemy się nieruchomościami naszych klientów, załatwiamy rozliczenia i wszystkie kwestie formalne.

 Odezwij się do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie min. 1 rok w pracy z klientem (account executive, customer success)

  • Nie masz problemu z załatwianiem spraw "na mieście", czasami trzeba przygotować coś do nowego mieszkania.

  • Dokładność i dbałość o szczegóły to Twoje drugie imię,

    Posiadasz bardzo dobrą samoorganizację pracy i zawsze dotrzymujesz terminów,

  • Charakteryzujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji zarówno z klientami, jak i zespołem,

  • Jesteś gotowy-a do nauki obsługi oprogramowania potrzebnego dla działania firmy,

  • Cechuje Cię proaktywne podejście – starasz się szukać możliwości jak zrobić coś lepiej,

  • Cechuje Cię kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,

  • Masz status studenta-ki,

  • Twój codzienny uśmiech jest Twoim znakiem rozpoznawczym! 

         

Szukamy osoby, która chce pracować w małym teamie (3-4 osoby) i ma ochotę rozwijać się z kilku obszarów jednocześnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak działa firma od środka oraz aby Twoja praca miała bezpośredni wpływ na procesy biznesowe i rozwój firmy, np. jeżeli zauważysz, że jakiś powtarzalny proces, który można zautomatyzować, zgłaszasz to Magdzie, która zautomatyzuje tę pracę za Ciebie - Flatmate jest dla Ciebie idealnym miejscem.

 Czym będziesz się zajmować?

  • Obsługa klienta - kontakt (głównie mailowy) z lokatorami i właścicielami mieszkań, których już obsługujemy,

  • Zarządzanie bieżącymi operacjami - przygotowywanie mieszkań do wynajmu, nadzór nad firmowym mailem, podpisywanie umów z klientami, onboarding nowych mieszkań, rozliczenia administracyjno-księgowe, kontakt z kontrahentami,

  • Budowanie i rozwijanie bazy wiedzy o firmie - procesy, instrukcje, dokumentacja,

  • Wsparcie marketingowe - pomoc przy kreowaniu naszego marketingu, w tym tworzenie video, kreacji marketingowych, pomysłów na kreatywne reklamy itd.

  • (Opcjonalnie) Presales (jeżeli się sprawdzisz / będziesz chętny/a) - umawianie nowych właścicieli, którzy zgłaszają się do nas sami na spotkania online z naszym salesem. Nie chodzi o aktywną sprzedaż. 100% naszych klientów zgłasza się do nas samodzielnie z naszych reklam. Czasem nasz sales jest natomiast na spotkaniu i przydałoby się nam wtedy wsparcie, żeby jak najszybciej umówić spotkanie właściciela z salesem na najbliższy możliwy termin w kalendarzu. Jak widzisz to dość szeroki zakres obowiązków, więc aplikuj wyłącznie jeżeli odpowiada Ci taka różnorodność w zadaniach ;)

 Co oferujemy?

5000-5500 netto - brutto (przy statusie studenta) podstawa + prowizja 1000 zł za umowę na zarządzanie lub 3000 zł pośrednictwo

oraz:

  • Wdrożenie i przygotowanie - na etapie wdrożenia widzimy się stacjonarnie, żebyś szybko poznał(a) działanie firmy,

  • Pracę zdalną - po wdrożeniu Cię do zespołu działamy online, lub jeśli wolisz - hybrydowo - praca musi odbywać się natomiast na terenie Warszawy, bo czasem trzeba załatwić coś "na mieście",

  • Wiedzę o optymalizacji procesów - zwiększanie efektywności organizacji oraz własnej,

  • Umiejętność obsługi narzędzi do zarządzania zadaniami i automatyzacji (SON, Airtable, Clickup, Notion, ChatGPT, Calendly, Make i wiele innych)

  • Wiedzę o nieruchomościach - z pewnością przyda Ci się ona w przyszłości,

  • Duży wpływ na rozwój firmy - w dużej mierze od Ciebie będzie zależało jak organizacja będzie wyglądała w przyszłości.

 Godziny pracy:

Praca w godzinach 9:00-10:00 lub 17:00-18:00 (pn-pt)

 Next steps?

1. Wyślij do nas swoje CV

2. Wyślemy do Ciebie zadanie

3. Wiktoria do Ciebie oddzwoni na krótką rozmowę.

4. Spotkanie online z całym zespołem.

Podsumowując:

Jeżeli chcesz pracować w nowoczesnej firmie, korzystającej z najnowszej technologii, żeby ułatwiać sobie pracę i czujesz, że dasz radę wnieść w nią coś od siebie - nie czekaj z aplikowaniem. Do zobaczenia!

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 916441415

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon