Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Opolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Opole
pawel.misiak
Dodane 23 kwietnia 2024

Doradca Klienta - obsługa i sprzedaż ubezpieczeń Nationale-Nederlanden

Wynagrodzenie

4 000 - 9 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Opole

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Przekazujemy pełną instrukcję dotyczącą założenia działalności gospodarczej oraz pozyskania dotacji z UP w kwocie 25 000 - 35 000 tyś

 

Jesteśmy ekspertami w branży ubezpieczeniowej, ponad 25 lat obecności na rynku w Polsce, 170 lat na świecie, 1 500 Przedstawicieli pracujących w sieci agenckiej, 50 oddziałów w Polsce, innowacyjne produkty.

 

Poszukujemy przedstawicieli do prężnego zespołu, nakierowanych na pozyskiwanie i obsługę klientów Nationale Nederlanden. 

Oferujemy:

  • Przejrzysty system wynagrodzeń oparty o część stałą zależną od sprzedaży oraz comiesięczne premie za sprzedane produkty
  • Portfel Klientów
  • Benefity: karta Multisport, abonament medyczny, wyjazdy zagraniczne za osiągane wyniki, sponsorowany program emerytalny/inwestycyjny do 800 PLN/mc, ubezpieczenie na życie
  • Wprowadzenie i praktyczna nauka zawodu poprzez system szkoleń i opiekę doświadczonego Managera od 1 dnia pracy
  • Elastyczny czas pracy – po okresie wdrożenia Ty decydujesz, ile i kiedy pracujesz
  • Możliwość wejścia na ścieżkę rozwoju na stanowisko Menedżera Zespołu Sieci Sprzedaży
  • Podnoszenie swoich kompetencji i rozwój poprzez system cyklicznych szkoleń.

Jako Doradca Klienta będziesz:

  • Profesjonalnie doradzał klientom w sprawach związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi, indywidualnymi na życie oraz grupowymi
  • Aktywnie pozyskiwał nowych klientów
  • Obsługiwał powierzony portfel klientów
  • Odpowiedzialny za otrzymaną bazę leadów i umówionych spotkań
  • Podsumowanie spotkań i raportowanie ich w systemie K2.

Czego oczekujemy od Kandydata:

  • Min. wykształcenia średnie
  • Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta (mile widziane)
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji czasu pracy
  • Zaangażowanie, ambicji i systematyczność w pracy

Nasze Oddziały: Opole, Wrocław, Kłodzko , Kędzierzyn- Koźle, Tarnowskie Góry

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Opole,

Opolskie

Opolskie, Opole
ID: 788079689

Darmowa aplikacja na Twój telefon