- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Mazowieckie
- Wsparcie techniczne - Warszawa
- Wsparcie techniczne - Żoliborz
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli komunikatywność, skrupulatność i lista #TODO to Twoje główne narzędzia pracy, kawa to Twoje paliwo, a możliwość rozwiązywania problemów to siła napędowa - to jesteś przy właściwej ofercie i właśnie Ciebie szukamy!
Czekamy na Ciebie, jeśli chcesz dołączyć do naszego działu IT, wspierać software, hardware, zarządzać incydentami (a niemało tego mamy) i celebrować z nami sukcesy.
Cele, jakie przed tobą postawimy to:
Identyfikację i weryfikację zgłoszonych błędów;
Obsługę kolejki zgłoszeń według ustalonego SLA;
Wsparcie współpracowników w zakresie oferowanych rozwiązań IT;
Udzielanie informacji zwrotnej o statusach zgłoszonych zadań;
Tworzenie kont pracowniczych i nadawanie uprawnień.
Zarządzanie, serwisowanie i obsługa sprzętu oraz sieci w biurze i kawiarniach w Warszawie
Chcemy z tobą pracować, jeśli:
Posiadasz ogólną wiedzę w zakresie rozwiązań IT (systemy CMS, ERP, Ecommerce, API);
Wiesz jak są zbudowane obecne komputery;
Znasz typowe oprogramowanie biurowe i umiesz je instalować i rozwiązywać związane z nim problemy;
Masz wysokie umiejętności analityczne;
Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji;
Znasz platformy do trackowania i obsługi zgłoszeń i błędów- my pracujemy na ServiceDesk+ i ClickUp;
Myślisz rozwiązaniami;
Umiesz słuchać i komunikować się w asertywny sposób ;
Rewelacyjna organizacja pracy i poczucie odpowiedzialności to Twoje mocne strony;
Lubisz pomagać i rozwiązywać problemy;
Zagadnienia IT to Twoje zainteresowanie, chcesz się uczyć i rozwijać w tej dziedzinie.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
Pracę na pół etatu;
Skrupulatnie zaplanowane wdrożenie;
Możliwość częściowej pracy zdalnej;
Udział w rozwoju marki Coffeedesk na rynkach Polski, CEE i tworzenie z nami Kawowej Rewolucji;
Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
System benefitowy (ubezpieczenie, opieka medyczna, Karta sportowa - do wyboru przy umowie o pracę lub współpracy B2B);
Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-);
Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;
Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów;
Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami i osiągnięciami (serio!).
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Mazowieckie