- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Częstochowa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Asystentka Biura
Lokalizacja
Częstochowa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dołącz do naszego zespołu jako Asystentka Biura!
Jesteśmy dynamiczną firmą, która poszukuje kreatywnej, zaangażowanej i energicznej osoby na stanowisko Asystentki Biura.
Czego oczekujemy od Ciebie:
Bieżąca obsługa biura: dbanie o porządek, przyjmowanie gości, zarządzanie dokumentacją.
Telefoniczna obsługa klienta: udzielanie informacji, obsługa korespondencji, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień.
Bieżąca obsługa leadów generowanych w CRM: przetwarzanie, kategoryzacja i przypisywanie leadów do odpowiednich działów.
Rekrutacja nowych pracowników: współpraca z działem HR w zakresie przeprowadzania pierwszych rozmów kwalifikacyjnych.
Czego możesz się u nas spodziewać:
Przyjaznej atmosfery pracy w zespole pełnym profesjonalizmu i pasji do tego, co robimy.
Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Elastycznego czasu pracy.
Wsparcia ze strony doświadczonego zespołu.
Wymagania:
Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
Samodzielności w działaniu oraz zaangażowania w powierzone obowiązki.
Umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office).
Znajomość obsługi systemów CRM będzie dodatkowym atutem.
Umiejętności rekrutacyjne będą dodatkowym atutem.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubisz wyzwania i szukasz ciekawej pracy, to ta oferta jest dla Ciebie!
Wyślij swoje CV.
Czekamy na Ciebie!
Lokalizacja
Częstochowa, Śródmieście
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?