- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie projektami - Zachodniopomorskie
- Zarządzanie projektami - Szczecin
- Zarządzanie projektami - Centrum
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma PIOMARTEL Sp. z o. o. jest prężnie rozwijającą się firmą specjalizującą się w projektowaniu oraz budowie infrastruktury telekomunikacyjnej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko asystenta projektanta do oddziału w Szczecinie.
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie
wykonywanie niezbędnych uzgodnień związanych z procesem projektowym oraz budowlanym
opracowanie dokumentacji technicznej (projekt budowlany, wykonawczy, dokumentacja powykonawcza) według wytycznych i standardów Inwestorów
Wymagania:
znajomość środowiska CAD [ZwCAD, AutoCAD] oraz oprogramowania MS Office (Word, Excel)
prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (po okresie próbnym 2-3 miesiące)
wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
wprowadzenie w zakres projektowania
pracę w młodym zespole w przyjaznej atmosferze
dostęp i dofinansowanie do karty MultiSport
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.)
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?