Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Gostyń
Netbox Group
Dodane Dzisiaj o 08:24

Asystent/-ka Zarządu - NETBOX

Lokalizacja

Gostyń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Grupa Netbox to firma z wieloletnią historią, która zajmuje się produkcją opakowań z tektury. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne, zatrudniające łącznie ponad 700 osób. Z dbałością o najwyższą jakość drukujemy oraz przeprowadzamy opakowanie przez wszystkie procesy produkcyjne. Bogate doświadczenie i wiedza są kluczowymi elementami, które pozwalają nam na tworzenie nowych rozwiązań i możliwości dla naszych klientów.

W swoich działaniach kierujemy się współpracą i ambicją, tworząc niepowtarzalne środowisko pracy, w którym każdy może rozwinąć swój potencjał.  Jesteśmy dumni z naszej siły, projektów pełnych wyzwań, a napędza nas dbałość o środowisko i realny wpływ na ekologiczny rozwój świata opakowań. Poszukując współpracowników stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie, jakość i szybkość wykonywanej pracy. Jeśli czujesz, że wpisujesz się w realizowaną przez nas wizję, niezależnie od tego skąd pochodzisz, jaką szkołę ukończyłeś czy w jakiej branży pracujesz - dołącz do nas! Chcąc być najlepszym, potrzebujemy najlepszych.

Asystent/-ka Zarządu

Kategoria stanowiska:   Administracja

Lokalizacja:                      Czachorowo

Typ stanowiska:              Pełen etat

Rodzaj pracy:                  Stacjonarna

Asystent Zarządu w grupie Netbox jest wszechstronnym stanowiskiem, który odpowiada za szeroki zakres zadań związanych z funkcjonowaniem najwyższego szczebla zarządu firmy. Jest to stanowisko wymagające wysokich kompetencji organizacyjnych, komunikacyjnych oraz zdolności analitycznego myślenia. Od jego efektywności, zaradności i umiejętności komunikacyjnych zależy sprawne funkcjonowanie biura zarządu. 

Twoje obowiązki:

  • Dbałość o najwyższą jakość prawidłowej komunikacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi komórkami w firmie.

  • Reprezentowanie Zarządu w zakresie udzielanych pełnomocnictw.

  • Zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych.

  • Przygotowywanie i analiza dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowych obiegiem.

  • Uczestnictwo oraz organizacja spotkań biznesowych, w tym protokołowanie, podsumowania.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa/Zarządu.

  • Podejmowanie działań administracyjnych, wspierających spotkania Prezesa/ Zarządu.

  • Organizacja podróży służbowych oraz delegacji Prezesa/Zarządu.

  • Monitorowanie realizacji zadań zleconych przez Prezesa Zarządu podległym komórkom.

  • Samodzielne podróże służbowe do jednostek organizacyjnych spółki.

  • Kontakt i koordynacja pracy kancelarii oraz doradców zewnętrznych.

  • Komunikacja ustna i pisemna w języku angielskim.

Nasze wymagania:

  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.

  • Dyspozycyjność.

  • Systematyczność i skrupulatność.

  • Umiejętność podejmowania decyzji i inicjatywa w działaniu.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz samodzielne ustalanie ich priorytetów.

  • Praktyczna znajomość programów MS Excel / Word / PowerPoint.

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Prawo jazdy Kategorii B oraz samodzielność w podróżach służbowych.

  • Mile widziane doświadczenie oraz wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami.

  • Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy:

  • Bardzo dobre wynagrodzenie.

  • Otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań.

  • Dużą samodzielność w pracy.

  • Nieograniczone możliwości awansu wewnętrznego.

  • Doskonałą atmosferę w młodym zespole.

  • Wsparcie w okresie wdrożenia.

  • Nowoczesne narzędzia pracy.

  • Spotkanie integracyjne.

  • Aktywności sportowe / firmowa drużyna sportowa.

  • Dofinansowanie wakacji do 500 zł netto.

  • Prezenty świąteczne do 900 zł netto.

  • 1000 zł netto z okazji narodzin dziecka.

  • Dofinansowanie posiłków do 100 zł miesięcznie.

  • 4 000 zł netto za polecenie nowego pracownika.

  • Coroczny proces podwyżkowy.

  • Udział w szkoleniach.

  • Nauka języka angielskiego.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Gostyń,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Gostyń
ID: 917304203

Darmowa aplikacja na Twój telefon