Lokalizacja
Żodyń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Limax Polska Sp. z o.o. wchodząca w skład Grupy Limax Holding B.V. przyjmie do pracy osobę na stanowisko:
Analityk danych
Twój zakres obowiązków
Przygotowywanie bieżących oraz miesięcznych raportów ze sprzedaży i produkcji
Zapewnienie terminowego, dokładnego, usprawnionego i spójnego raportowania i analiz dla ustalonych obszarów.
Optymalizacja procesów raportowania, procesów wewnętrznych i wdrażanie narzędzi informatycznych.
Rozliczanie zużycia paliwa,
Przygotowanie raportu z weryfikacji cen towarów
Obliczanie premii motywacyjnych
Rozliczanie kosztów produkcji,
Uzgadnianie i kontrola magazynu
Pisanie zapytań SQL, tworzenie modeli danych oraz miar w DAX
Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
Udział w projektach rozwoju systemów
Analiza rentowności według produktów
Współodpowiedzialność za optymalizację procesów oraz poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej.
Sporządzanie prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji.
Przygotowywanie i utrzymywanie raportów i dashboardów analitycznych
Przetwarzanie (generowanie i konsolidacja) danych pochodzących z różnych systemów raportowych
Generowanie raportów okresowych oraz raportów ad hoc
Optymalizacja istniejących rozwiązań i automatyzacja procesów
Tworzenie i aktualizacja narzędzi wspierających codzienną pracę biura;
Tworzenie raportów analitycznych w systemie PowerBI.
Pozyskiwanie danych z różnych źródeł do centralnego systemu raportowego.
Tworzenie modeli danych pozwalających na sprawne raportowanie.
Przygotowanie raportów do bezpośredniego przełożonego.
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy jako Analityk Biznesowy, Controller Biznesowy lub Finansowy lub w roli pokrewnej,
Zaawansowana znajomość MS Excel umożliwiająca sporządzanie kalkulacji kosztowych (znajomość VBA), PQ, Power BI
Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej,
Umiejętności analitycznego myślenia, skrupulatność i systematyczność
Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
Umiejętność pracy pod presją czasu
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne oraz nauki ścisłe
Znajomość języka angielskiego
Mile widziane
SQL
Python
DAX
Wcześniejsze doświadczenie w branży IT
Oferujemy
umowę o pracę na pełen etat,
możliwość podnoszenia kwalifikacji,
stabilną pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym,
dodatkowe benefity (ubezpieczenie grupowe, karta multisport i opieka medyczna),
wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności ustalane na rozmowie kwalifikacyjnej.
Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV.
W przypadku przesłania CV i chęci uczestnictwa w kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Limax Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Żodyń ul. Siedlecka 2, 64-212 Siedlec na potrzeby obecnego oraz kolejnych procesów rekrutacji przez okres najbliższych 2 miesięcy.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna zgodna z RODO zostanie wysłana do kandydata po otrzymaniu CV.
Lokalizacja
Żodyń,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?