Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Finanse / księgowość
  4. Księgowość
  5. Księgowość - Wielkopolskie
  6. Księgowość - Żodyń
Dodane 13 maja 2024

Analityk danych

Lokalizacja

Żodyń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Limax Polska Sp. z o.o. wchodząca w skład Grupy Limax Holding B.V. przyjmie do pracy osobę na stanowisko:

Analityk danych

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie bieżących oraz miesięcznych raportów ze sprzedaży i produkcji

  • Zapewnienie terminowego, dokładnego, usprawnionego i spójnego raportowania i analiz dla ustalonych obszarów.

  • Optymalizacja procesów raportowania, procesów wewnętrznych i wdrażanie narzędzi informatycznych.

  • Rozliczanie zużycia paliwa,

  • Przygotowanie raportu z weryfikacji cen towarów

  • Obliczanie premii motywacyjnych

  • Rozliczanie kosztów produkcji,

  • Uzgadnianie i kontrola magazynu

  • Pisanie zapytań SQL, tworzenie modeli danych oraz miar w DAX

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów

  • Udział w projektach rozwoju systemów

  • Analiza rentowności według produktów

  • Współodpowiedzialność za optymalizację procesów oraz poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej.

  • Sporządzanie prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji.

  • Przygotowywanie i utrzymywanie raportów i dashboardów analitycznych

  • Przetwarzanie (generowanie i konsolidacja) danych pochodzących z różnych systemów raportowych

  • Generowanie raportów okresowych oraz raportów ad hoc

  • Optymalizacja istniejących rozwiązań i automatyzacja procesów

  • Tworzenie i aktualizacja narzędzi wspierających codzienną pracę biura;

  • Tworzenie raportów analitycznych w systemie PowerBI.

  • Pozyskiwanie danych z różnych źródeł do centralnego systemu raportowego.

  • Tworzenie modeli danych pozwalających na sprawne raportowanie.

  • Przygotowanie raportów do bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy jako Analityk Biznesowy, Controller Biznesowy lub Finansowy lub w roli pokrewnej,

  • Zaawansowana znajomość MS Excel umożliwiająca sporządzanie kalkulacji kosztowych (znajomość VBA), PQ, Power BI

  • Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej,

  • Umiejętności analitycznego myślenia, skrupulatność i systematyczność

  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne oraz nauki ścisłe

  • Znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • SQL

  • Python

  • DAX

  • Wcześniejsze doświadczenie w branży IT

Oferujemy

  •  umowę o pracę na pełen etat,

  •  możliwość podnoszenia kwalifikacji,

  • stabilną pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym,

  • dodatkowe benefity (ubezpieczenie grupowe, karta multisport i opieka medyczna),

  •  wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności ustalane na rozmowie kwalifikacyjnej.

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV.

W przypadku przesłania CV i chęci uczestnictwa w kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Limax Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Żodyń ul. Siedlecka 2, 64-212 Siedlec na potrzeby obecnego oraz kolejnych procesów rekrutacji przez okres najbliższych 2 miesięcy.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna zgodna z RODO zostanie wysłana do kandydata po otrzymaniu CV.

Aplikuj

Lokalizacja

Żodyń,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Żodyń
ID: 916722178

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon