- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Finanse, bankowość, ubezpieczenia
- Finanse, bankowość, ubezpieczenia - Zachodniopomorskie
- Finanse, bankowość, ubezpieczenia - Świnoujście
Agent Ubezpieczeniowy / specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja
Świnoujście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Multiagencja ubezpieczeniowa SuperUbezpieczenia.pl poszukuje pracowników na stanowisko specjalisty ds. ubezpieczeń w Świnoujściu. Wymagane jest doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń.
Zachęcamy do kontaktu również agentów zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń na życie lub majątkowych i sprawdzenia naszej oferty.
Twój zakres obowiązków
Sprzedaż ubezpieczeń
Kontakt telefoniczny z klientami oraz partnerami biznesowymi
Pośrednictwo w zawieraniu umów ubezpieczenia
Współpraca z zespołem (menedżerem i innymi agentami/doradcami)
Nasze wymagania
Doświadczenie w branży
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem/partnerem
Wykształcenie średnie lub wyższe
Komunikatywność w obsłudze telefonicznej
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Samodzielność w realizacji zadań
To oferujemy
Dostęp do bazy klientów
Gwarantujemy najnowocześniejsze narzędzia sprzedażowe
Pracę biurową w Świnoujściu
Możliwość pracy hybrydowej
Regularne, profesjonalne szkolenia udoskonalające wiedzę z zakresu ubezpieczeń oraz technik sprzedaży
Wsparcie menedżera i dyrektora
Narzędzie niezbędne do pracy: wiedza, nowoczesne aplikacje (SuperAgent, Office365), materiały marketingowe
Lokalizacja
Świnoujście,
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?