Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Łódzkie
  6. Administracja, prace biurowe - Łódź
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 10 czerwca 2024

Administrator nieruchomości - obsługa wspólnot mieszkaniowych

Wynagrodzenie

5 100 - 6 100 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Stanowisko: Administrator (zarządca) wspólnot mieszkaniowych.

Umowa o pracę, wynagrodzenie: 5100 – 6100 zł brutto

Consort Nieruchomości poszukuje pracownika na stanowisko administratora nieruchomości. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z całością poniższego ogłoszenia przed złożeniem aplikacji na stanowisko.

I. Zakres obowiązków:

Administrator nieruchomości jest osobą odpowiedzialną za kontakt i obsługę mieszkańców wspólnot mieszkaniowych oraz za szeroko pojęte dbanie o nieruchomość wspólną.

Do obowiązków na tym stanowisku należy m.in.:

  • Zapewnienie prawidłowej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych;

  • Przeglądy i regularne obchody nieruchomości zlokalizowanych w różnych miejscach Łodzi (co najmniej raz w tygodniu dla każdego budynku);

  • Ścisła współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych;

  • Obsługa poczty e-mail, w tym odpisywanie na wiadomości mieszkańców i innych osób;

  • Przygotowywanie pism, ogłoszeń, zapytań ofertowych, wezwań, zestawień itd.

  • Spotykanie się z oferentami na terenie nieruchomości w celu przedstawienia i opisania szczegółowo przedmiotu zlecenia;

  • Bezpośrednia kontrola nad poprawnością realizowanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych umów, takich jak np. na usługi sprzątania, odśnieżania, remontów, robót budowlanych, konserwacji, prac ogrodniczych itd.;

  • Wywieszanie ogłoszeń, dostarczanie korespondencji do skrzynek pocztowych, obsługa poczty biurowej;

  • Przygotowywanie skanów i kopii dokumentów, odbiór oraz dostarczanie dokumentów (np. wykonawcom, deweloperom, urzędom);

  • Prowadzenie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, odpowiednie uzupełnianie, opisywanie oraz segregowanie dokumentów;

  • Terminowe zlecanie i nadzór nad przeglądami nieruchomości;

  • Czytanie stanów liczników (jeśli nie znajdują się w lokalach mieszkalnych);

  • Posługiwanie się programem do obsługi mieszkańców wOsiedle.pl (umiejętność odczytywania informacji, przygotowania ogłoszeń, wprowadzania danych, uchwał, wysyłania powiadomień – zapewniamy podstawowe przeszkolenie);

  • Przygotowywanie tygodniowych podsumowań z przeprowadzonych czynności dla wewnętrznych potrzeb firmy, prowadzenie i aktualizowanie pliku z listą zadań;

  • Regularna kontrola stanu technicznego nieruchomości;

  • Przygotowywanie pism, uchwał i pozostałych materiałów na zebranie wspólnoty mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach;

  • Dostępność telefoniczna w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00, jednak jeśli zachodzi taka konieczność (w przypadku awarii) również poza tymi godzinami, niekiedy także w weekendy i inne dni wolne od pracy;

  • Ponadto: okazjonalnie zakup na kosztów wspólnot mieszkaniowych lub spółki przedmiotów, kluczy, odbiór zamówień (np. naklejek, wywieszek, tabliczek) itd.

II. Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;

  • mile widziane doświadczenie w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku;

  • biegłość w obsłudze poczty elektronicznej oraz MS Office lub Libre Office;

  • wysoka kultura osobista, komunikatywność;

  • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód;

  • umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji własnej pracy, w tym ustalania priorytetów.

III. Warunki współpracy:

  • umowa o pracę na cały etat (pierwsza umowa próbna do pół roku, po okresie próbnym podpisanie umowy na czas nieokreślony + podwyżka wynagrodzenia);

  • wynagrodzenie początkowe w okresie próbnym: 3800 – 4000 zł netto;

  • służbowy telefon oraz komputer;

  • przejazdy prywatnym samochodem rozliczane na podstawie tzw. kilometrówki;

  • praca w godzinach 9:00 – 17:00, jednak poza tymi godzinami gotowość do odebrania telefonu/kontaktu poprzez wiadomości w przypadku nagłej awarii.

Uprzejmie prosimy o przesyłanie zgłoszeń wyłącznie za pośrednictwem portalu OLX.

Preferujemy CV w formacie pdf oraz ze zdjęciem.

Aplikuj

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Łódzkie

Łódzkie, Łódź, Śródmieście
ID: 919565956

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon