- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
- Administracja, prace biurowe - Wrocław
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Administrator Nieruchomości (K/M)
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
SPIE OPCO Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla klientów o rozproszonym modelu biznesowym. Specjalizuje się w bieżącej obsłudze technicznej placówek handlowych na terenie całego kraju, jak również w usługach dodatkowych w obszarze utrzymania technicznego nieruchomości, tj. projektach inwestycyjnych, remontach, bezpieczeństwie ppoż. i zarządzaniu administracyjnemu budynkami.
Przewagę rynkową SPIE OPCO tworzą wykwalifikowani pracownicy, świadczący usługi w ośrodkach regionalnych na terenie całego kraju. Wśród nich - zespoły techniczne i serwisowe, administratorzy nieruchomości, inspektorzy budowlani oraz facility managerowie, którzy na co dzień podejmują liczne działania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości. SPIE Building Solutions Sp. z o.o. jest właścicielem SPIE OPCO Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa małopolskiego;
bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami;
wsparcie właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży powierzchni;
weryfikację i bieżącą aktualizację harmonogramów okresowych przeglądów obiektów oraz systemów i urządzeń, nadzór nad ich realizacją (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poż itp.);
przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących funkcjonowania obiektów, w tym ich weryfikacja pod względem zasadności realizacji, poprawności wyceny, zakresu;
opracowywanie propozycji rocznych planów gospodarczych i remontowych;
nadzór nad ciągłością dostaw mediów;
reprezentowanie właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej;
przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, w tym przygotowanie opinii na temat warunków przeprowadzenia procesu w kontekście zabezpieczenia interesów klienta
organizacja prac posprzedażowych
Nasze wymagania:
doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami komercyjnymi;
silna motywacja do działania, samodzielność w wyznaczaniu celów, umiejętności logistyczne;
umiejętność i chęć współpracy z ludźmi oraz budowania i utrzymywania relacji z klientami;
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w Polsce, w dynamicznie rozwijającym się sektorze rynku;
formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb;
pracę w trybie hybrydowo – mobilnym (mobilnie/zdalnie/stacjonarnie);
bezpieczne i przyjazne środowisko pracy;
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;
program wdrożeniowy (wprowadzający) dla nowych pracowników i wsparcie menedżera;
uczestnictwo w ciekawych projektach technicznych;
szkolenia umożliwiające zdobycie nowych uprawnień finansowane przez pracodawcę;
możliwość awansu w strukturach firmy;
profesjonalne wyposażenie (tel. komórkowy, odzież firmowa i inne narzędzia pracy);
zakładowy fundusz socjalny
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?