Prywatne
Model: Pozostałe Volvo
Rok produkcji: 1960
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 123 123 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
VOLVO PV 544 z roku 1960.
Jest to dokładnie ten sam model i kolor (oliwkowy), jaki brał udział w filmie "Gruby i Chudszy" z Eddie'm Murphy'm (The Nutty Professor).
Auto po pełnej odbudowie blacharsko-lakierniczej w roku 2010 na szwedzkich, oryginalnych częściach. Nie ma żadnej rdzy, po kilkunastu latach do poprawek lakierniczych, głównie przednie błotniki. Tylna klapa do polerki (wyblakła). Stan podwozia i nadwozia - bdb.
Auto sprowadzone ze Szwecji w 2009 roku. Na prom wjeżdżałem nim na kołach o własnych siłach, gdyż wszystko było sprawne. Ostatni raz odpalałem w roku 2011 po remoncie blach i lakierniku. Później już odmówił posłuszeństwa akumulator (instalacja 6 Volt - nie opłaciło się kupować nowego bez planu na jazdę). Silnik co roku obracany kilkanaście obrotów wału. Cały czas przechowywane w ogrzewanym garażu.
Sprzedaję tylko dlatego, że musiałem opróżnić garaż, a nie jest to pojazd do trzymania na zewnątrz.
Na dzień dzisiejszy auto kosztowało mnie od momentu zakupu około 28 tys zł (nie liczę w ogóle inflacji).
Do skonczenia na gotowo potrzeba obszyć tapicerki, co przy prostocie konstrukcji nie pochłonie majątku. No i po tylu latach przejrzeć oczywiście hamulce i uklad paliwowy.
Posiadam opinię rzeczoznawcy oraz konserwatora zabytków, gdyż miałem zamiar rejestrować na żółte blachy, ale nie rejestrowałem póki co na żadne. Szwedzkie dokumenty mam również. Ponieważ auto ma powyżej 40 lat, to niezależnie od koloru blach i tak nie ma obowiązku opłacania OC, kiedy nie poruszamy się po ulicy.
Jest to dokładnie ten sam model i kolor (oliwkowy), jaki brał udział w filmie "Gruby i Chudszy" z Eddie'm Murphy'm (The Nutty Professor).
Auto po pełnej odbudowie blacharsko-lakierniczej w roku 2010 na szwedzkich, oryginalnych częściach. Nie ma żadnej rdzy, po kilkunastu latach do poprawek lakierniczych, głównie przednie błotniki. Tylna klapa do polerki (wyblakła). Stan podwozia i nadwozia - bdb.
Auto sprowadzone ze Szwecji w 2009 roku. Na prom wjeżdżałem nim na kołach o własnych siłach, gdyż wszystko było sprawne. Ostatni raz odpalałem w roku 2011 po remoncie blach i lakierniku. Później już odmówił posłuszeństwa akumulator (instalacja 6 Volt - nie opłaciło się kupować nowego bez planu na jazdę). Silnik co roku obracany kilkanaście obrotów wału. Cały czas przechowywane w ogrzewanym garażu.
Sprzedaję tylko dlatego, że musiałem opróżnić garaż, a nie jest to pojazd do trzymania na zewnątrz.
Na dzień dzisiejszy auto kosztowało mnie od momentu zakupu około 28 tys zł (nie liczę w ogóle inflacji).
Do skonczenia na gotowo potrzeba obszyć tapicerki, co przy prostocie konstrukcji nie pochłonie majątku. No i po tylu latach przejrzeć oczywiście hamulce i uklad paliwowy.
Posiadam opinię rzeczoznawcy oraz konserwatora zabytków, gdyż miałem zamiar rejestrować na żółte blachy, ale nie rejestrowałem póki co na żadne. Szwedzkie dokumenty mam również. Ponieważ auto ma powyżej 40 lat, to niezależnie od koloru blach i tak nie ma obowiązku opłacania OC, kiedy nie poruszamy się po ulicy.
ID: 882687608
xxx xxx xxx
Dodane 11 maja 2024
Zabytkowe VOLVO PV 544 po renowacji w 2010 roku
19 999 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja