Prywatne
Model: Multivan
Poj. silnika: 2 500 cm³
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 174 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 328 000 km
Kolor: Zielony
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
VW T5 Multivan 2.5 TDI 174km od 12 lat w moim posiadaniu
Witam wszystkich zainteresowanych kupnem najmocniejszej wersji T5. Auto zakupiłem w 2012 roku na terenie Niemiec z przebiegiem 107 tys. kilometrow. Posiadam dokument kupna sprzedaży do wglądu. Od tamtego czasu auto było użytkowane przez 11 lat na terenie Niemiec, w ubiegłym roku je przrejestrowałem w Polsce, ponieważ wróiłem na stałe do kraju. Z racji, że tak duże auto nie jest mi już potrzebne, auto jest na sprzedaż.
Odkąd posiadam ten samochód, nie miało ono nigdy poważnej kolizji, w momencie zakupu sprzedajacy rownież twierdził, że auto nie uczesniczyło w żadnym wypadku. W trakcie tych 12 lat wymieniana była przednia szyba ze wzgledu na odpryyk na autostradzie, ponieważ samochód dużo jeżdził na terenie Niemiec. Malowana była tylna klapa i wymieniana tylna szyba od wjechania w słup oraz prawe suwane boczne drzwi od zadrapania przez mur. Po za tym aktualnie auto posiada wgniotki i przetarcia, które widoczne są na zdjęciach. Stan wewnątrz nosi również ślady zużycia. na życzenie mogę przesłać dokładniejsze zdjęcia ze wszystkimi wadami lakierniczymi na e-mail. Cena jest adekwatna do stanu wizualnego pojazdu. Sam przy aucie nic nie maskowałem pod sprzedaż, auto po umyciu będzie nadal posiadało te same ubytki na lakierze, jak przed myciem.
Przebieg samochodu jest udukomentowany. Posiadam wszystkie raporty z przeglądów Tuv z Niemiec (do wglądu). Samochód jest na polskich tablicach, odpadają opłaty celne i wysoki podatek.
W 2022 roku został przeprowadzony remont silnika, poniewż regeneracja pompowtryskiwaczy i wymiana listwy od pompowtryskiwaczy pomagają tylko na kilkadziesiąt tysięcy. Silnik posiada wadę fabryczną gdzie pompowtryskiwacze wycierają głowicę silnika i dotknięty jest tym każdy model. Mechanicy bardzo chętnie regenerują pompowtryskiwacze, bo tą awarię wskazuje komputer. Usterkę jest łatwo rozpoznać, zimny silnik pali ciężko na płaskim terenie, silnik kopie na niższych biegach, odczuwalne są szarpnięcia i nie pracuje on równo, im objawy są mocniejsze tym awaria poważniejsza. Po kosztownych wizytach u mechaników nie znających się dobrze na swoim fachu, trafiłem na mechanika, który sam miał identyczną T5 i polecił mi jedyny warsztat w powiecie, który zajmuje się wymianą głowic i niwelowaniem tej wady poprzez zastosowanie dużo trwalszych podkładek i uszczelek. Rachunek za samą naprawę wynosi ponad 8 tyś złotych (do wglądu) plus koszt częsci jak i sama głowica za ponad 6tys złotych i 2 nowe pompowtryskiwacze. Remont ten był przeprowadzony przy 314 tys kilometrów w 2022 roku. Teraz auto pali bez problemów, silnik pracuje równo i jest dużo zrywniejszy. Po za tym przy około 240 tys wymieniany był dwumas ze sprzęgłem, olej wymieniany co około 10 tys kilometrów. Posiadam komplet kół zimowych na alufelgach, oraz drugi komplet felg na opony letnie (opony ze względu na zużycie zostały zutylizowane).
Oczekuję tylko powżnych ofert, cena po oględzinach jest do delikatnej negocjacji. Możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, bądź na serwisach internetowych jak AutoDNA.
Wyposażenie:
3 strefowa klimatyzacja (regularnie nabijana i odgrzybiana)
Podgrzewane fotele kierowcy i pasażera
Kolorowy wyświetlacz z nawigacją
Webasto
Tempomat
Fotele tylne są obrotowe o 360 stopni
Stolik
Aktualne ubezpieczenie
Aktualny przegląd
Witam wszystkich zainteresowanych kupnem najmocniejszej wersji T5. Auto zakupiłem w 2012 roku na terenie Niemiec z przebiegiem 107 tys. kilometrow. Posiadam dokument kupna sprzedaży do wglądu. Od tamtego czasu auto było użytkowane przez 11 lat na terenie Niemiec, w ubiegłym roku je przrejestrowałem w Polsce, ponieważ wróiłem na stałe do kraju. Z racji, że tak duże auto nie jest mi już potrzebne, auto jest na sprzedaż.
Odkąd posiadam ten samochód, nie miało ono nigdy poważnej kolizji, w momencie zakupu sprzedajacy rownież twierdził, że auto nie uczesniczyło w żadnym wypadku. W trakcie tych 12 lat wymieniana była przednia szyba ze wzgledu na odpryyk na autostradzie, ponieważ samochód dużo jeżdził na terenie Niemiec. Malowana była tylna klapa i wymieniana tylna szyba od wjechania w słup oraz prawe suwane boczne drzwi od zadrapania przez mur. Po za tym aktualnie auto posiada wgniotki i przetarcia, które widoczne są na zdjęciach. Stan wewnątrz nosi również ślady zużycia. na życzenie mogę przesłać dokładniejsze zdjęcia ze wszystkimi wadami lakierniczymi na e-mail. Cena jest adekwatna do stanu wizualnego pojazdu. Sam przy aucie nic nie maskowałem pod sprzedaż, auto po umyciu będzie nadal posiadało te same ubytki na lakierze, jak przed myciem.
Przebieg samochodu jest udukomentowany. Posiadam wszystkie raporty z przeglądów Tuv z Niemiec (do wglądu). Samochód jest na polskich tablicach, odpadają opłaty celne i wysoki podatek.
W 2022 roku został przeprowadzony remont silnika, poniewż regeneracja pompowtryskiwaczy i wymiana listwy od pompowtryskiwaczy pomagają tylko na kilkadziesiąt tysięcy. Silnik posiada wadę fabryczną gdzie pompowtryskiwacze wycierają głowicę silnika i dotknięty jest tym każdy model. Mechanicy bardzo chętnie regenerują pompowtryskiwacze, bo tą awarię wskazuje komputer. Usterkę jest łatwo rozpoznać, zimny silnik pali ciężko na płaskim terenie, silnik kopie na niższych biegach, odczuwalne są szarpnięcia i nie pracuje on równo, im objawy są mocniejsze tym awaria poważniejsza. Po kosztownych wizytach u mechaników nie znających się dobrze na swoim fachu, trafiłem na mechanika, który sam miał identyczną T5 i polecił mi jedyny warsztat w powiecie, który zajmuje się wymianą głowic i niwelowaniem tej wady poprzez zastosowanie dużo trwalszych podkładek i uszczelek. Rachunek za samą naprawę wynosi ponad 8 tyś złotych (do wglądu) plus koszt częsci jak i sama głowica za ponad 6tys złotych i 2 nowe pompowtryskiwacze. Remont ten był przeprowadzony przy 314 tys kilometrów w 2022 roku. Teraz auto pali bez problemów, silnik pracuje równo i jest dużo zrywniejszy. Po za tym przy około 240 tys wymieniany był dwumas ze sprzęgłem, olej wymieniany co około 10 tys kilometrów. Posiadam komplet kół zimowych na alufelgach, oraz drugi komplet felg na opony letnie (opony ze względu na zużycie zostały zutylizowane).
Oczekuję tylko powżnych ofert, cena po oględzinach jest do delikatnej negocjacji. Możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, bądź na serwisach internetowych jak AutoDNA.
Wyposażenie:
3 strefowa klimatyzacja (regularnie nabijana i odgrzybiana)
Podgrzewane fotele kierowcy i pasażera
Kolorowy wyświetlacz z nawigacją
Webasto
Tempomat
Fotele tylne są obrotowe o 360 stopni
Stolik
Aktualne ubezpieczenie
Aktualny przegląd
ID: 915891695
xxx xxx xxx
Dodane 03 maja 2024
VW T5 Multivan 2.5 TDI 174km od 12 lat w moim posiadaniu
35 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja