Prywatne
Numer VIN: 118 597 135
Poj. silnika: 1 300 cm³
Moc silnika: 44 KM
Rok produkcji: 1968
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 155 600 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Opis
Zainteresowanych większą ilością zdjęć proszę o kontakt w wiadomości. Podam link do strony www z dużą ilością informacji.
Niestety olx nie pozwala na umieszczanie adresów www w ogłoszeniu.
Lub poskładaj link w całość: sites(kropka)google(kropka)com/view/vw1300-1968r
Garbus w stanie kolekcjonerskim. Ma 55 lat, a nie przechodził jeszcze renowacji!
Większość garbusów albo jest po generalnym remoncie, albo jest uklejana z wielu elementów. Ten jest w świetnym stanie oryginalnym i minie jeszcze wiele lat zanim wymagał będzie pierwszego dużego remontu.
Samochód od nowości, aż do roku około 2000 był serwisowany w ASO VW Lambert w Warszawie. Właściciel prowadził bardzo szczegółowe zapiski o eksploatacji samochodu. Zapisywał skrupulatnie ilość przejechanych kilometrów łącznie z obciążeniem (czyli ile osób jechało samochodem), wszystkie naprawy, przeglądy, wymiany płynów oraz tankowania wraz z cenami. Z zapisków oraz z rozmów ze spadkobiercami wiem, że samochód nigdy nie był eksploatowany w porze zimowej. Trzymany był zawsze w suchym garażu, co potwierdza jego niemal idealny stan. Większość karoserii posiada pierwszy - oryginalny lakier w nienagannym stanie!
Rodzina nie pamięta, aby przechodził większe prace blacharsko-lakiernicze. Z oględzin wynika, że były robione punktowo zaprawki lakiernicze w kilku miejscach.
W roku 2014 zamontowano hak holowniczy, zrobiony wg oryginalnego wzoru, natomiast spełniający obecne normy (odkręcana końcówka).
Od nowości aż do roku 2014 samochód był w jednej rodzinie, a od tego czasu jest mój.
W roku 2015 został wydany certyfikat autentyczności przez muzeum VW w Wolfsburgu. Wg niego: VIN to 118 597 135, nr silnika F1 339 031, model 113 021, VW 1300 Sedan, silnik F: 40 DIN-PS, 1.3 litra, kolor nadwozia L 639 Zenith Blue, a wnętrze Leatherette Black, felgi w kolorze L680 Cumulus White, wheel disk L43 Grey Black. Wyposażenie dodatkowe: M095 VW radio “Wolfsburg”, M218 Wheel trim ring, M345 (którego Muzeum nie jest w stanie zidentyfikować!), M616 Reversing lights.
Samochód obecnie bierze udział w licznych zlotach VW Garbusów oraz samochodów zabytkowych.
Jest garażowany w suchym, ogrzewanym garażu. Nadal nigdy również nie jeździł w porze zimowej. Od jesieni do wiosny stoi w garażu podparty kobyłkami, aby odciążyć zawieszenie oraz opony (Vredestein z oryginalnym wzorem bieżnika VW).
Dodatki: oryginalna półka VW pod deską rozdzielczą, oryginalna półka VW na tunel przy drążku zmiany biegów, opcjonalna półka za tylną kanapą, dedykowany bagażnik dachowy, zagłówki kierowcy oraz pasażera zakładane na oryginalne fotele.
Dodatkowo została dokupiona przyczepka Niewiadów N250 i jest pomalowana również w kolorze L 639 Zenith Blue. Stanowi idealny wizualny zestaw z garbusem, dając przestrzeń załadunkową na wiele bagaży podczas podróży.
Auto w zamyśle miało zostać w naszej rodzinie „dożywotnio”, natomiast sytuacja zmusza do zmiany planów i przekazania tego kawałka swojej miłości i duszy w kolejne dobre ręce.
Śmiem twierdzić, że drugiego takiego samochodu nie ma! Stan niemal jak z fabryki.
Czym wyróżnia się spośród innych? Inne garbusy były wielokrotnie restaurowane, spawane, dodawane były różne zamienne elementy podwozia, karoserii itd. Ten jeszcze nigdy! A ma 55 lat...
I na koniec jeszcze trochę szczegółów odnośnie deski rozdzielczej, bo niektórzy zarzucają mi wiercenie w desce. Te dziwne okrągłe „gałki” na środku oraz na kratce głośnika to magnetyczne uchwyty na telefon. Są przyklejone na taśmę dwustronną i można je zwyczajnie zdjąć. Faktycznie do gałek został dodany włącznik świateł awaryjnych, których w oryginale nie było. To ze względów bezpieczeństwa. Samochód bez awaryjnych? Hmmm, no jak takim bym nie jeździł :-)
Ktoś z oglądających stwierdził, że kedry powinny być czarne, a są niebieskie, więc zapewne są po prostu pomalowane przez kiepskiego lakiernika. A więc nie. Kedry są oryginalnie niebieskie - guma barwiona w masie. To bardzo nietypowe wyposażenie. Osobiście nie widziałem takiego drugiego w Polsce. Zazwyczaj są po prostu czarne. Tak samo jak bardzo nietypowe niebieskie pasy bezpieczeństwa również fabryczne oraz stopnie (progi) niebieskie!
Zapraszam!
Niestety olx nie pozwala na umieszczanie adresów www w ogłoszeniu.
Lub poskładaj link w całość: sites(kropka)google(kropka)com/view/vw1300-1968r
Garbus w stanie kolekcjonerskim. Ma 55 lat, a nie przechodził jeszcze renowacji!
Większość garbusów albo jest po generalnym remoncie, albo jest uklejana z wielu elementów. Ten jest w świetnym stanie oryginalnym i minie jeszcze wiele lat zanim wymagał będzie pierwszego dużego remontu.
Samochód od nowości, aż do roku około 2000 był serwisowany w ASO VW Lambert w Warszawie. Właściciel prowadził bardzo szczegółowe zapiski o eksploatacji samochodu. Zapisywał skrupulatnie ilość przejechanych kilometrów łącznie z obciążeniem (czyli ile osób jechało samochodem), wszystkie naprawy, przeglądy, wymiany płynów oraz tankowania wraz z cenami. Z zapisków oraz z rozmów ze spadkobiercami wiem, że samochód nigdy nie był eksploatowany w porze zimowej. Trzymany był zawsze w suchym garażu, co potwierdza jego niemal idealny stan. Większość karoserii posiada pierwszy - oryginalny lakier w nienagannym stanie!
Rodzina nie pamięta, aby przechodził większe prace blacharsko-lakiernicze. Z oględzin wynika, że były robione punktowo zaprawki lakiernicze w kilku miejscach.
W roku 2014 zamontowano hak holowniczy, zrobiony wg oryginalnego wzoru, natomiast spełniający obecne normy (odkręcana końcówka).
Od nowości aż do roku 2014 samochód był w jednej rodzinie, a od tego czasu jest mój.
W roku 2015 został wydany certyfikat autentyczności przez muzeum VW w Wolfsburgu. Wg niego: VIN to 118 597 135, nr silnika F1 339 031, model 113 021, VW 1300 Sedan, silnik F: 40 DIN-PS, 1.3 litra, kolor nadwozia L 639 Zenith Blue, a wnętrze Leatherette Black, felgi w kolorze L680 Cumulus White, wheel disk L43 Grey Black. Wyposażenie dodatkowe: M095 VW radio “Wolfsburg”, M218 Wheel trim ring, M345 (którego Muzeum nie jest w stanie zidentyfikować!), M616 Reversing lights.
Samochód obecnie bierze udział w licznych zlotach VW Garbusów oraz samochodów zabytkowych.
Jest garażowany w suchym, ogrzewanym garażu. Nadal nigdy również nie jeździł w porze zimowej. Od jesieni do wiosny stoi w garażu podparty kobyłkami, aby odciążyć zawieszenie oraz opony (Vredestein z oryginalnym wzorem bieżnika VW).
Dodatki: oryginalna półka VW pod deską rozdzielczą, oryginalna półka VW na tunel przy drążku zmiany biegów, opcjonalna półka za tylną kanapą, dedykowany bagażnik dachowy, zagłówki kierowcy oraz pasażera zakładane na oryginalne fotele.
Dodatkowo została dokupiona przyczepka Niewiadów N250 i jest pomalowana również w kolorze L 639 Zenith Blue. Stanowi idealny wizualny zestaw z garbusem, dając przestrzeń załadunkową na wiele bagaży podczas podróży.
Auto w zamyśle miało zostać w naszej rodzinie „dożywotnio”, natomiast sytuacja zmusza do zmiany planów i przekazania tego kawałka swojej miłości i duszy w kolejne dobre ręce.
Śmiem twierdzić, że drugiego takiego samochodu nie ma! Stan niemal jak z fabryki.
Czym wyróżnia się spośród innych? Inne garbusy były wielokrotnie restaurowane, spawane, dodawane były różne zamienne elementy podwozia, karoserii itd. Ten jeszcze nigdy! A ma 55 lat...
I na koniec jeszcze trochę szczegółów odnośnie deski rozdzielczej, bo niektórzy zarzucają mi wiercenie w desce. Te dziwne okrągłe „gałki” na środku oraz na kratce głośnika to magnetyczne uchwyty na telefon. Są przyklejone na taśmę dwustronną i można je zwyczajnie zdjąć. Faktycznie do gałek został dodany włącznik świateł awaryjnych, których w oryginale nie było. To ze względów bezpieczeństwa. Samochód bez awaryjnych? Hmmm, no jak takim bym nie jeździł :-)
Ktoś z oglądających stwierdził, że kedry powinny być czarne, a są niebieskie, więc zapewne są po prostu pomalowane przez kiepskiego lakiernika. A więc nie. Kedry są oryginalnie niebieskie - guma barwiona w masie. To bardzo nietypowe wyposażenie. Osobiście nie widziałem takiego drugiego w Polsce. Zazwyczaj są po prostu czarne. Tak samo jak bardzo nietypowe niebieskie pasy bezpieczeństwa również fabryczne oraz stopnie (progi) niebieskie!
Zapraszam!
ID: 763878724
xxx xxx xxx
Dodane 15 maja 2024
VW Garbus 1300 '68 oryginał stan kolekcjonerski + przyczepka
69 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja