Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Warsztat do nauki kodowania.
Dziecko tworzy własną ścieżkę na siatce, za pomocą różnych magnetycznych strzałek i według określonych wskazówek.
Warsztat został podzielony na szereg zadań o różnych stopniach trudności.
Zawiera 2 dwustronne plansze magnetyczne (dzikie zwierzęta i zwierzęta domowe),
24 karty pracy podzielone na 4 serie o 6 stopniach trudności oraz 46 magnetycznych strzałek.
W każdej serii, 3 karty pozwalają na pracę z awersem planszy i 3 karty z rewersem planszy.
Seria oznaczona kółkiem: ścieżka jest pokazana, dziecko samodzielnie wybiera odpowiednie strzałki.
Seria oznaczona kwadratem: podane są punkty startowe i końcowe oraz rodzaje strzałek, a ilość strzałek jest nieograniczona.
Seria oznaczona trójkątem: podane są punkty startowe i końcowe, rodzaje strzałek oraz niektóre ilości strzałek.
Seria oznaczona gwiazdką: podane są punkty startowe i końcowe, rodzaje strzałek oraz wszystkie ilości strzałek.
Rozwój umiejętności:
Rozpoznawanie i zorientowanie się na siatce
Poruszanie się po siatce od punktu startowego do danego punktu końcowego
Określenie orientacji elementu
Rozpoznawanie długości (liczba pól)
Pudełko zawiera:
24 karty pracy (15 x 10 cm)
2 dwustronne plansze magnetyczne (32,5 x 22,5 cm)
46 elementów magnetycznych (23 czerwonych strzałek i 23 fioletowych strzałek)
instrukcję
Wiek dziecka : 4 lata+
Opakowanie : kartonowe kolorowe
Normy: Zgodne z EN71 1.2.3
Darmowa wysyłka firmą kurierską DPD
Więcej informacji na stronie akademianathan.pl
Wystawiamy Faktury VAT.
Dla publicznych placówek oświatowych oferujemy termin płatności 14 dni.
Dziecko tworzy własną ścieżkę na siatce, za pomocą różnych magnetycznych strzałek i według określonych wskazówek.
Warsztat został podzielony na szereg zadań o różnych stopniach trudności.
Zawiera 2 dwustronne plansze magnetyczne (dzikie zwierzęta i zwierzęta domowe),
24 karty pracy podzielone na 4 serie o 6 stopniach trudności oraz 46 magnetycznych strzałek.
W każdej serii, 3 karty pozwalają na pracę z awersem planszy i 3 karty z rewersem planszy.
Seria oznaczona kółkiem: ścieżka jest pokazana, dziecko samodzielnie wybiera odpowiednie strzałki.
Seria oznaczona kwadratem: podane są punkty startowe i końcowe oraz rodzaje strzałek, a ilość strzałek jest nieograniczona.
Seria oznaczona trójkątem: podane są punkty startowe i końcowe, rodzaje strzałek oraz niektóre ilości strzałek.
Seria oznaczona gwiazdką: podane są punkty startowe i końcowe, rodzaje strzałek oraz wszystkie ilości strzałek.
Rozwój umiejętności:
Rozpoznawanie i zorientowanie się na siatce
Poruszanie się po siatce od punktu startowego do danego punktu końcowego
Określenie orientacji elementu
Rozpoznawanie długości (liczba pól)
Pudełko zawiera:
24 karty pracy (15 x 10 cm)
2 dwustronne plansze magnetyczne (32,5 x 22,5 cm)
46 elementów magnetycznych (23 czerwonych strzałek i 23 fioletowych strzałek)
instrukcję
Wiek dziecka : 4 lata+
Opakowanie : kartonowe kolorowe
Normy: Zgodne z EN71 1.2.3
Darmowa wysyłka firmą kurierską DPD
Więcej informacji na stronie akademianathan.pl
Wystawiamy Faktury VAT.
Dla publicznych placówek oświatowych oferujemy termin płatności 14 dni.
ID: 749374360
xxx xxx xxx
Dodane 20 maja 2024
Układanka Warsztat do nauki kodowania Nathan
179 zł
Użytkownik
Lokalizacja