Prywatne
Numer VIN: BE5105706
Model: Legacy
Poj. silnika: 2 000 cm³
Rok produkcji: 2001
Moc silnika: 280 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 82 000 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po prawej
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Witam,
sprzedam: Subaru Legacy B4 RSK Twin Turbo rev.D EJ208 280KM 2.0L 343Nm/5000rpm 4WD RHD (Right Handed Drive) 2001r 82 000km JDM-Japan Domestic Market.
Krótki VIN BE5105706 (taki krótki VIN występuje w Japonii we wszystkich samochodach i motocyklach z tamtych lat).
Jest to jedyne Subaru sprzedawane wyłącznie na rynku Japońskim i Australijskim z podwójną turbiną działającą w systemie Twin Turbo czyli najpierw Primary a następnie Secondary turbina.
Ten samochód nie występuje z kierownica po lewej stronie.
Samochód kupiony w sierpniu 2019r z przebiegiem 55 296km.
Są to ostanie lata kiedy w całości Subaru było robione w Japonii. Każdy element w tym samochodzie ma napis MADE IN JAPAN.
Sprzedawany model B4 rev.D został wyprodukowany w ilości 2 964 sztuk w 2001 roku, 2477 sztuk w 2002r. i 1890 sztuk w 2003r.
W Australii model B4 występował pod nazwą Liberty i wyprodukowano go w ilości całych 630 sztuk.
Różnice pomiędzy rev.D a poprzednikami (np. rev C) to między innymi fioletowe wtryski z całą szyną wtryskową - takie jak w WRX STI, zmienione elektrozawory odpowiadające za przełączanie się turbin, przepływomierz taki jak w WRX no i inne większe turbiny (primary) IHI VF33 oraz (secondary) IHI VF32.
Zakładając że połowa z wyprodukowanych samochodów została rozbita, zjedzona przez rdzę i zutylizowana w Japonii mamy tutaj do czynienia z rzadko spotykanym egzemplarzem.
Jest to w końcu samochód który występuje od pierwszych części Gran Turismo :)
Samochód został zakupiony na mojego syna a następnie przerejestrowany na moja firmę. Wszystko było tak robione aby żona się nie dowiedziała...
Od zakupu zostało wymienione:
rozrząd, termostat, pompa wody, świece, olej w dyfrze, uszczelniacz tylnego dyfra, uszczelnienie pompy wspomagania, płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów, łożysko koła prawego przód, płyn układu chłodzenia,
uszczelka korka spustowego, uszczelniacz wału korbowego, olej przekładniowy, uszczelniacz wałka atakującego, półoś i zwrotnica, sworzeń wahacza, oring pompy wspomagania,
klocki i tarcze, czujnik położenia wałka rozrządu i paska rozrządu, przewody cieczy chłodzącej, czyszczenie wtryskiwaczy paliwa, pompa paliwa na DW 200, wszystkie filtry i wiele wiele innych. W sumie samych części zostało zamówionych w Japonii za około 12 000 PLN.
Olej silnikowy Shell 5W40 zmieniany co około 6000 do 7000 km.
Auto jest w 100% oryginalne i nie ma żadnych przeróbek/modów. Jedyne co nie jest oryginalne to radio ale oryginalne firmy McIntosh posiadam więc przyszły właściciel może je sobie wymienić oraz felgi które zostały zmienione na Advan Racing Made in Japan oczywiście.
Samochód jest w normalnej eksploatacji i działa w 100%. Nie ma rdzy oraz zgniłych kielichów. Klima działa w każdej sytuacji i nie trzeba jej w ogóle ładować.
Samochód jest w bardzo dobrej kondycji i daje bardzo dużo frajdy z jazdy. Napęd na 4 koła daje duże poczucie bezpieczeństwa. Amortyzatory Bilstein B6 w dobrej kondycji. Te amortyzatory można regenerować w firmie ZERKOPOL Sp. z o.o. Opony 2 letnie z 2022r. Auto nie było używane podczas zimy.
Intercooler jest w bardzo dobrym stanie (żebra całe, szczelny).
Dwie turbiny powodują najpierw fenomenalny start (5s do 100km/h) a w okolicy 5000 Obr/min mamy druga katapultę :)
Ten model jest bardzo łatwo zarejestrować jako zabytek ponieważ jest bardzo rzadko spotykanym modelem na naszych drogach i jest jedynym samochodem marki Subaru który ma dwie turbiny. Poza tym jest cały (poza felgami) w oryginale.
Wraz z samochodem nowy właściciel dostanie:
cały kompletny silnik EJ208 rev D. wraz z turbinami i innym osprzętem (do odbioru na palecie w Warszawie na Kłobuckiej). Silnik kupiłem żeby w przyszłości go zakuć i zrobić w odpowiednim momencie podmiankę.
dodatkowe lampy przód z rev.C
komplet lusterek bocznych
dodatkowy tylny spoiler
komplet siedzeń przód i tył wraz z boczkami do drzwi
2 OEM koła zapasowe
sporą ilość małych gumowych części OEM nie otwieranych do silnika
komplet nowych tłoków MAHLE Perfomance
dodatkowe turbiny
nowy OEM przepływomierz
kompletną serwisówkę w języku angielskim- ponad 1000 stron (normalnie istnieje tylko w języku Japońskim)
OEM pompę paliwa
radio McIntosh CD + mini Disk (to jest high-end w Subaru)
OEM dywaniki welurowe
plus rzeczy o których nie pamiętam :)
Mankamenty:
lakier jest w bardzo dobrej kondycji ale jest kilka małych wgniotek których nie byłem w stanie uchwycić na zdjęciach.
tylny zderzak lewy tył jest optarty (taki przyjechał z Japonii)
prawy podłokietnik od strony kierowcy pękł (widać na zdjęciu) ale jako że są dodatkowe boczki to można ładnie dosztukować
lewy tył boczek na wysokości szyby jest uszkodzony przez psa (wina żony) ale można dosztukować z dodatkowych boczków.
dwie listwy boczne (odprowadzające wodę) są porysowane ponieważ były tam przyklejone owiewki ale zostały urwane. Można je zdjąć wyszlifować i pomalować albo kupić od dowolnego wolnossaka Legacy gen. III
biegi wchodzą normalnie ale należałoby wymienić synchronizatory.
Samochód jest zarejestrowany na firmę więc wystawiam fakturę VAT marża
Cena 54 500 PLN brutto
P.S.
Z przodu ta dokładka zderzaka to oczywiście OEM i jest to ultra Rare nawet w Japonii
Krótkie blachy nie są dla szpanu tylko z przodu nie ma miejsca na długie.
Wszystkim Hejterom wiadomo ... co w co ;)
sprzedam: Subaru Legacy B4 RSK Twin Turbo rev.D EJ208 280KM 2.0L 343Nm/5000rpm 4WD RHD (Right Handed Drive) 2001r 82 000km JDM-Japan Domestic Market.
Krótki VIN BE5105706 (taki krótki VIN występuje w Japonii we wszystkich samochodach i motocyklach z tamtych lat).
Jest to jedyne Subaru sprzedawane wyłącznie na rynku Japońskim i Australijskim z podwójną turbiną działającą w systemie Twin Turbo czyli najpierw Primary a następnie Secondary turbina.
Ten samochód nie występuje z kierownica po lewej stronie.
Samochód kupiony w sierpniu 2019r z przebiegiem 55 296km.
Są to ostanie lata kiedy w całości Subaru było robione w Japonii. Każdy element w tym samochodzie ma napis MADE IN JAPAN.
Sprzedawany model B4 rev.D został wyprodukowany w ilości 2 964 sztuk w 2001 roku, 2477 sztuk w 2002r. i 1890 sztuk w 2003r.
W Australii model B4 występował pod nazwą Liberty i wyprodukowano go w ilości całych 630 sztuk.
Różnice pomiędzy rev.D a poprzednikami (np. rev C) to między innymi fioletowe wtryski z całą szyną wtryskową - takie jak w WRX STI, zmienione elektrozawory odpowiadające za przełączanie się turbin, przepływomierz taki jak w WRX no i inne większe turbiny (primary) IHI VF33 oraz (secondary) IHI VF32.
Zakładając że połowa z wyprodukowanych samochodów została rozbita, zjedzona przez rdzę i zutylizowana w Japonii mamy tutaj do czynienia z rzadko spotykanym egzemplarzem.
Jest to w końcu samochód który występuje od pierwszych części Gran Turismo :)
Samochód został zakupiony na mojego syna a następnie przerejestrowany na moja firmę. Wszystko było tak robione aby żona się nie dowiedziała...
Od zakupu zostało wymienione:
rozrząd, termostat, pompa wody, świece, olej w dyfrze, uszczelniacz tylnego dyfra, uszczelnienie pompy wspomagania, płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów, łożysko koła prawego przód, płyn układu chłodzenia,
uszczelka korka spustowego, uszczelniacz wału korbowego, olej przekładniowy, uszczelniacz wałka atakującego, półoś i zwrotnica, sworzeń wahacza, oring pompy wspomagania,
klocki i tarcze, czujnik położenia wałka rozrządu i paska rozrządu, przewody cieczy chłodzącej, czyszczenie wtryskiwaczy paliwa, pompa paliwa na DW 200, wszystkie filtry i wiele wiele innych. W sumie samych części zostało zamówionych w Japonii za około 12 000 PLN.
Olej silnikowy Shell 5W40 zmieniany co około 6000 do 7000 km.
Auto jest w 100% oryginalne i nie ma żadnych przeróbek/modów. Jedyne co nie jest oryginalne to radio ale oryginalne firmy McIntosh posiadam więc przyszły właściciel może je sobie wymienić oraz felgi które zostały zmienione na Advan Racing Made in Japan oczywiście.
Samochód jest w normalnej eksploatacji i działa w 100%. Nie ma rdzy oraz zgniłych kielichów. Klima działa w każdej sytuacji i nie trzeba jej w ogóle ładować.
Samochód jest w bardzo dobrej kondycji i daje bardzo dużo frajdy z jazdy. Napęd na 4 koła daje duże poczucie bezpieczeństwa. Amortyzatory Bilstein B6 w dobrej kondycji. Te amortyzatory można regenerować w firmie ZERKOPOL Sp. z o.o. Opony 2 letnie z 2022r. Auto nie było używane podczas zimy.
Intercooler jest w bardzo dobrym stanie (żebra całe, szczelny).
Dwie turbiny powodują najpierw fenomenalny start (5s do 100km/h) a w okolicy 5000 Obr/min mamy druga katapultę :)
Ten model jest bardzo łatwo zarejestrować jako zabytek ponieważ jest bardzo rzadko spotykanym modelem na naszych drogach i jest jedynym samochodem marki Subaru który ma dwie turbiny. Poza tym jest cały (poza felgami) w oryginale.
Wraz z samochodem nowy właściciel dostanie:
cały kompletny silnik EJ208 rev D. wraz z turbinami i innym osprzętem (do odbioru na palecie w Warszawie na Kłobuckiej). Silnik kupiłem żeby w przyszłości go zakuć i zrobić w odpowiednim momencie podmiankę.
dodatkowe lampy przód z rev.C
komplet lusterek bocznych
dodatkowy tylny spoiler
komplet siedzeń przód i tył wraz z boczkami do drzwi
2 OEM koła zapasowe
sporą ilość małych gumowych części OEM nie otwieranych do silnika
komplet nowych tłoków MAHLE Perfomance
dodatkowe turbiny
nowy OEM przepływomierz
kompletną serwisówkę w języku angielskim- ponad 1000 stron (normalnie istnieje tylko w języku Japońskim)
OEM pompę paliwa
radio McIntosh CD + mini Disk (to jest high-end w Subaru)
OEM dywaniki welurowe
plus rzeczy o których nie pamiętam :)
Mankamenty:
lakier jest w bardzo dobrej kondycji ale jest kilka małych wgniotek których nie byłem w stanie uchwycić na zdjęciach.
tylny zderzak lewy tył jest optarty (taki przyjechał z Japonii)
prawy podłokietnik od strony kierowcy pękł (widać na zdjęciu) ale jako że są dodatkowe boczki to można ładnie dosztukować
lewy tył boczek na wysokości szyby jest uszkodzony przez psa (wina żony) ale można dosztukować z dodatkowych boczków.
dwie listwy boczne (odprowadzające wodę) są porysowane ponieważ były tam przyklejone owiewki ale zostały urwane. Można je zdjąć wyszlifować i pomalować albo kupić od dowolnego wolnossaka Legacy gen. III
biegi wchodzą normalnie ale należałoby wymienić synchronizatory.
Samochód jest zarejestrowany na firmę więc wystawiam fakturę VAT marża
Cena 54 500 PLN brutto
P.S.
Z przodu ta dokładka zderzaka to oczywiście OEM i jest to ultra Rare nawet w Japonii
Krótkie blachy nie są dla szpanu tylko z przodu nie ma miejsca na długie.
Wszystkim Hejterom wiadomo ... co w co ;)
ID: 916341691
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
Subaru Legacy B4 2001 EJ208 4WD
54 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja