Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Samochody osobowe
  4. Saab
  5. Saab - Zachodniopomorskie
  6. Saab - Szczecin
  7. Saab - Niebuszewo
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Numer VIN: YS3FB56V081143551

  • Model: 9-3

  • Poj. silnika: 1 900 cm³

  • Rok produkcji: 2008

  • Moc silnika: 120 KM

  • Paliwo: Diesel

  • Typ nadwozia: Kombi

  • Przebieg: 245 000 km

  • Kolor: Szary

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Skrzynia biegów: Manualna

  • Kraj pochodzenia: Niemcy

  • Napęd: Na przednie koła

Opis

Witam, do sprzedania mój prywatny samochód (w zasadzie żony):
Marka: SAAB
Model: 9-3 FL
Nadwozie: Kombi
Silnik: 1.9 TID 120KM [8 zaworów]
Rocznik: 2008
Przebieg: 250 000km [nie kombinowany i stale rośnie]
Skrzynia: manualna
OC: do 09.12.2024
PT: do 17.12.2024
Cena: 12 900 PLN [do sensownej negocjacji]

Wyposażenie poza standardem:
- skórzana tapicerka
- szyby atermiczne
- felgi aluminiowe 16”
- elektryczne szyby (x4)
- isofix
- podgrzewane lusterka boczne
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- lampy soczewkowe
- halogeny przód
- klima automatyczna dwie strefy
- komputer pokładowy
- multifunkcyjna kierownica
- nagłośnienie z fabrycznym subem w klapie bagażnika


Autko posiadam od dwóch lat, półtora roku temu zanim zaczęła go użytkować moja żona do wożenia pociech do żłobków i szkół dobrze go doinwestowałem:

# nowy rozrząd wraz z pompą wody [zestaw Contitech]
Podczas wymiany rozrządu zostało zmienione koło pasowe wałka rozrządu, jak i koło pasowe wału korbowego (oczywiście stare miało wytarty klin, nowy czujnik położenia wałka rozrządu i uszczelniacze wałka. [koła oryginalne]
# pasek PK wraz z rolkami i napinaczem [Continental + INA]
# nowy uszczelniacz wału przód [ELRING]
# nowe świece żarowe [Denso]
# nowy akumulator
# nowy zawór EGR [Pierberg]
# nowy rozrusznik [Polski ASStart]
# nowe tarcze i klocki na obu osiach [MINTEX]
# nowe łączniki stabilizatora przód i tył [LEMFORDER]
# nowe końcówki drążków kierowniczych [LEMFORDER]
# regeneracja tylnych zacisków + nowe linki ręcznego
# olej + filtry [Valvoline 5w30 FE, filtry KNECHT]
# wymiana oleju w skrzyni biegów [RAVENOL]
# łożysko prawy przód i lewy tył [SKF]
# prostowanie felg, co by nowych łożysk nie pozabijać
czujnik ciśnienia doładowania [BOSH]

Od tego czasu śmigał bez żadnej awarii.

To tyle jeśli chodzi o serwis przygotowawczy, jeśli chodzi o ostatni serwis (2000km temu):

- geometria
- nabicie i odgrzybienie klimy, nowy filtr kabinowy
- olej + filtry [Valvoline 5w30FE, KNECHT] + płukanka TEC2000 + LM Ceratec
- nowy zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem
- wymiana płynu chłodniczego na świeży
- wymiana płynu hamulcowego
- pasek PK wraz z rolkami i napinaczem [Continental]
- wymiana termostatu
- wymienione wkłady lusterek, stare przestały grzać

W między czasie Saab pokazał rogi, więc usunąłem wszystkie znane mi problemy marki:
# naprawione oba klucze, nowe obudowy, nowa elektronika i zaprogramowane
# wymieniona stacyjka, na nową, oryginalną
# wymieniona blokada kierownicy, używana przelutowana przez zakład elektroniczny
# naprawa tylnego światła przeciwmgielnego
# dołożenie i zaprogramowanie halogenów przód (fabryczna wiązka, oryginalne halogeny, kodowanie)
# wymieniona skrzynka bezpieczników pod maską (używana, przelutowana przez elektronika, zaprogramowana TECHEM
# wymieniony moduł grzania świec żarowych
# wymiana silnika tylnej wycieraczki
# wymiana podkładek pod wtryskami
# wymieniona przednia magistrala wody (stara była strasznie skorodowana i popuszczał w niej zawór
# wymienione sprężyny tył [LESJOFORS]

Wpakowane spokojnie 10 000 zł w ostatnim czasie, żona zrobiła może 15tys km... Niestety do dobrego człowiek szybko się przyzwyczaja i Saab przegrał z S-maxem z mocnym dieslem i automatem :( Więc Saab szuka nowego właściciela. Auto ma 15 lat i do zrobienia coś się znajdzie. Nie jest to nówka z salonu, w stanie IGŁA, niemiec nie płakał jak sprzedawał i nie jeżdziło tylko do kościoła ;)

Lista rzeczy, które wypadało by zrobić:
# od czasu do czasu wariuje kierunkowskaz w prawym błotniku ?
# siłowniki tylnej klapy w mrozy słabo ją trzymają
# wgnitka i przytarcie na lewym tylnym nadkolu
# opony całoroczne, ale w stanie słabym, wg mnie należy je wymienić

Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną. Następca już stoi, więc zależy mi na sprzedaży, a nie sprzedawaniu autka.
ID: 858608448

Skontaktuj się

Kamil

Na OLX od kwiecień 2018

Ostatnio online w dniu 03 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 17 kwietnia 2024

Saab 9-3 II 1.9 TID 120km KOMBI 2008r po dużym serwisie

12 900 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon