Firmowe
Stan: Nowe
Opis
PLAN DNIA wraz z tablicami wyboru i przedłużkami
CZYM JEST: jest to pomoc terapeutyczna przeznaczona dla osób ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwoju.
Plan dnia wykonany jest z elastycznego i syntetycznego materiału odpornego na intensywne korzystanie.
Jest to przejrzysty i czytelny harmonogram dnia, na którym umieszczane są obrazki przedstawiające konkretne aktywności i zajęcia. Do planu dnia dołączone są rzepy, tablica wyboru oraz dwie przedłużki.
WYMIERY: 15x98 cm
CEL STOSOWANIA: wykorzystywanie planu dnia, przygotowuje ucznia do samodzielnego przechodzenia od jednej aktywności do drugiej. Plan dnia powinien być spójny i kontynuowany w ciągu całego dnia. Oznacza to utrzymywanie porządku czynności pomiędzy placówką ucznia a domem.
KORZYŚCI PŁYNĄCE DLA UCZNIA: jest to zobrazowanie aktywności w ciągu całego dnia, w związku z tym uczeń wie, jakie czynności i w jaki sposób będą po sobie następować. Obrazek z aktywnością, umieszczony na planie dnia, podpowiada uczniowi, jakie kolejne kroki są z tym związane, na przykład obrazek śniadania przypomina o wykonaniu sekwencji mycia rąk przed posiłkiem.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA
przygotuj twardy rzep i przyklej go na całej długości Planu dnia – zgodnie z załączonym obrazkiem
pomyśl o łatwo dostępnym i praktycznym miejscu dla użytkownika planu dnia
przyczep zdjęcie ucznia, by wiedział, że to jego harmonogram
stosując plan dnia, uczeń powinien wiedzieć, co oznaczają aktywności przedstawione na obrazkach
ustalaj harmonogram dnia ucznia, przed jego przyjściem do placówki lub przed przebudzeniem się w domu
pamiętaj, że to Ty ustalasz plan dnia, uczeń może wyrazić prośbę o wprowadzenie na nim zmiany
UWAGA: OBRAZKI AAC SPRZEDAWANE ODDZIELNIE
CZYM JEST: jest to pomoc terapeutyczna przeznaczona dla osób ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwoju.
Plan dnia wykonany jest z elastycznego i syntetycznego materiału odpornego na intensywne korzystanie.
Jest to przejrzysty i czytelny harmonogram dnia, na którym umieszczane są obrazki przedstawiające konkretne aktywności i zajęcia. Do planu dnia dołączone są rzepy, tablica wyboru oraz dwie przedłużki.
WYMIERY: 15x98 cm
CEL STOSOWANIA: wykorzystywanie planu dnia, przygotowuje ucznia do samodzielnego przechodzenia od jednej aktywności do drugiej. Plan dnia powinien być spójny i kontynuowany w ciągu całego dnia. Oznacza to utrzymywanie porządku czynności pomiędzy placówką ucznia a domem.
KORZYŚCI PŁYNĄCE DLA UCZNIA: jest to zobrazowanie aktywności w ciągu całego dnia, w związku z tym uczeń wie, jakie czynności i w jaki sposób będą po sobie następować. Obrazek z aktywnością, umieszczony na planie dnia, podpowiada uczniowi, jakie kolejne kroki są z tym związane, na przykład obrazek śniadania przypomina o wykonaniu sekwencji mycia rąk przed posiłkiem.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA
przygotuj twardy rzep i przyklej go na całej długości Planu dnia – zgodnie z załączonym obrazkiem
pomyśl o łatwo dostępnym i praktycznym miejscu dla użytkownika planu dnia
przyczep zdjęcie ucznia, by wiedział, że to jego harmonogram
stosując plan dnia, uczeń powinien wiedzieć, co oznaczają aktywności przedstawione na obrazkach
ustalaj harmonogram dnia ucznia, przed jego przyjściem do placówki lub przed przebudzeniem się w domu
pamiętaj, że to Ty ustalasz plan dnia, uczeń może wyrazić prośbę o wprowadzenie na nim zmiany
UWAGA: OBRAZKI AAC SPRZEDAWANE ODDZIELNIE
ID: 746538462
xxx xxx xxx
Dodane 28 maja 2024
Pomoc terapeutyczna: Plan dnia / Spektrum autyzmu
199 zł
Użytkownik
Lokalizacja