Prywatne
Stan: Używane
Opis
Sprzedam walizkę PELI 1560 z przegródkami na rzepy
1560-004-110E
Dane techniczne:
Materiał: Kopolimer polipropylenowy
Głębokość wieczka: 51 mm
Głębokość walizki: 178 mm
Wymiar zewnętrzny (dł. x szer. x wys.) 561 x 456 x 265 mm
Wymiar wewnętrzny (dł. x szer. x wys.) 518 x 392 x 229 mm
Waga:6,9 kg (pusta)
Gwarancja producenta: dożywotnia
Walizka jest używana, ale nigdy nie była w terenie, służyła raczej do przechowywania sprzętu.
Zmieniłem jedynie kółka z twardych plastikowych na miękkie kauczukowe.
MOCNA KONSTRUKCJA
- Trzywarstwowa struktura ścian skrzyń PELI: lity kopolimer polipropylenowy w warstwach zewnętrznych oraz warstwa środkowa o budowie komorowej, o komórkach otwartych.
- Konstrukcja taka jest lżejsza i wytrzymalsza od konstrukcji jednowarstwowej.
- Struktura materiału oraz dodatkowe ożebrowanie doskonale pochłaniają energię uderzeń i wstrząsów podnosząc bezpieczeństwo przenoszonych w skrzyni towarów.
- Do produkcji zawiasów i uchwytów wykorzystano elementy ze stali nierdzewnej.
Peli (znane w niektórych krajach jako Pelican) są znane i stosowane na całym świecie. Wyprawa na pustynie, fotografowanie na biegunie, spływ Amazonką, filmowanie na wysokościach 6000 m n.p.m. - żaden problem. Walizki Peli były wyrzucane w czasie wojny w Iraku z helikoptera, spławiane w norweskich fiordach, rozjeżdżane przez samochody terenowe w Tanzanii i... nic. Kilka rys, zawartość za każdym razem pozostała nietknięta. Walizki Peli potrafią być nawet kuloodporne (choć producent nie zaleca testowania ich w ten sposób). Jeżeli sprzęt ma trafić z punktu A do punktu B w pełni działający bez znaczenia, co się stanie po drodze, Peli Case to jedyna opcja.
Większość skrzyń Peli posiada kod NATO i wiele certyfikatów:
STANG 4280-DEF STAN 81-41
MIL C-4150-J
ATA SPECIFICATION 300
NATO-NSN
IP-EN 60529:199
Zawiasy i mocowanie kłódki wykonane są z nierdzewnej stali. Każda walizka posiada podwójne zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem. Wieko zabezpieczone jest dodatkową uszczelką typu O-ring, stosowaną m.in. w obudowach podwodnych, dzięki czemu walizki wytrzymują długotrwałe zanurzenie nawet na dużych głębokościach. Każda walizka ma określoną wyporność, dzięki czemu znamy dokładnie ciężar z jakim dany model pływa na powierzchni wody. Wielokrotnie podczas różnych spływów skrzynie Peli płyną za kajakami lub łodziami aby nie obniżać ładowności łodzi.
Każda walizka i skrzynia wyposażona jest dodatkowo w zawór ciśnieniowy, który ułatwia otwarcie po gwałtownej zmianie ciśnień np. locie samolotem.
1560-004-110E
Dane techniczne:
Materiał: Kopolimer polipropylenowy
Głębokość wieczka: 51 mm
Głębokość walizki: 178 mm
Wymiar zewnętrzny (dł. x szer. x wys.) 561 x 456 x 265 mm
Wymiar wewnętrzny (dł. x szer. x wys.) 518 x 392 x 229 mm
Waga:6,9 kg (pusta)
Gwarancja producenta: dożywotnia
Walizka jest używana, ale nigdy nie była w terenie, służyła raczej do przechowywania sprzętu.
Zmieniłem jedynie kółka z twardych plastikowych na miękkie kauczukowe.
MOCNA KONSTRUKCJA
- Trzywarstwowa struktura ścian skrzyń PELI: lity kopolimer polipropylenowy w warstwach zewnętrznych oraz warstwa środkowa o budowie komorowej, o komórkach otwartych.
- Konstrukcja taka jest lżejsza i wytrzymalsza od konstrukcji jednowarstwowej.
- Struktura materiału oraz dodatkowe ożebrowanie doskonale pochłaniają energię uderzeń i wstrząsów podnosząc bezpieczeństwo przenoszonych w skrzyni towarów.
- Do produkcji zawiasów i uchwytów wykorzystano elementy ze stali nierdzewnej.
Peli (znane w niektórych krajach jako Pelican) są znane i stosowane na całym świecie. Wyprawa na pustynie, fotografowanie na biegunie, spływ Amazonką, filmowanie na wysokościach 6000 m n.p.m. - żaden problem. Walizki Peli były wyrzucane w czasie wojny w Iraku z helikoptera, spławiane w norweskich fiordach, rozjeżdżane przez samochody terenowe w Tanzanii i... nic. Kilka rys, zawartość za każdym razem pozostała nietknięta. Walizki Peli potrafią być nawet kuloodporne (choć producent nie zaleca testowania ich w ten sposób). Jeżeli sprzęt ma trafić z punktu A do punktu B w pełni działający bez znaczenia, co się stanie po drodze, Peli Case to jedyna opcja.
Większość skrzyń Peli posiada kod NATO i wiele certyfikatów:
STANG 4280-DEF STAN 81-41
MIL C-4150-J
ATA SPECIFICATION 300
NATO-NSN
IP-EN 60529:199
Zawiasy i mocowanie kłódki wykonane są z nierdzewnej stali. Każda walizka posiada podwójne zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem. Wieko zabezpieczone jest dodatkową uszczelką typu O-ring, stosowaną m.in. w obudowach podwodnych, dzięki czemu walizki wytrzymują długotrwałe zanurzenie nawet na dużych głębokościach. Każda walizka ma określoną wyporność, dzięki czemu znamy dokładnie ciężar z jakim dany model pływa na powierzchni wody. Wielokrotnie podczas różnych spływów skrzynie Peli płyną za kajakami lub łodziami aby nie obniżać ładowności łodzi.
Każda walizka i skrzynia wyposażona jest dodatkowo w zawór ciśnieniowy, który ułatwia otwarcie po gwałtownej zmianie ciśnień np. locie samolotem.
ID: 842984646
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
Peli 1560, skrzynka, skrzynia, walizka
Tylko przedmiot
1 000 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja