Prywatne
Model: MX-5
Poj. silnika: 2 500 cm³
Rok produkcji: 2009
Moc silnika: 337 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 120 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam, sprzedam MX-5 NCFLa 2.5l PRHT z kompresorem.
specyfikacja:
silnik i osprzęt:
- kompletny swap na 2.5l
- dedykowany zestaw kompresora typu ROTREX przerobiony pod silnik 2.5
- wałki CatCams
- Sterownik seria + EcuTek ( międzygazy, procedura startu, flatshifty, popcorn z wydechu (wyłączony))
- przeróbka kanałów wydechowych pod kolektor
- przeróbka kolektora ssacego, usunięcie klap
- kolekotor wydechowy 4-1
- kompletny przelotowy wydech na 3 tłumikach z centralnym wyjscie pod dyfuzor
- zestaw przeniesienia filtra oleju z bloku silnika
- zestaw chlodnicy oleju silnika
- gruba aluminiowa chlodnica wody
- zestaw chlodnicy oleju do kompresora
- przerobione odmy silnika
- zbiornik odmy oil catch tank
- olej sinik Motul 300V 15w50
napęd:
- fabryczna skrzynia 6b po rewizji i serwisie
- sprzegło spiek + docisk twardszy
- lekkie koło zamachowe
- dyfer z fabryczną szperą
- nowa pompa sprzęgła
- nowy wysprzęglik
- świeży dyfer z małym przebiegiem i działającą szperą
- olej dyfer - Motul 75w140
- olej skrzynia - Motul gera300 75w90
zawieszenia:
- amortyzatory OHLINS wraz z akcesoryjnymi sprężynami i ustawieniem po serwisie
- wszystkie regulacje geometrii sprawne i nasmarowane
- grubszy przedni stabilizator
- grubszy tylny stabilizator
- wyscigowe/torowe nastawy geometrii
- komplet fabrycznych rozpórek
- opcjonalnie modyfikacja na uzyskanie wiekszego cambera kół przednich (do dogadania)
koła:
- czarne OZ Superleggera 17x8
- Opony Potenzy RE070 225 45 17
- kmplet dystansów przód + tył pod body.
hamulce:
- komplet fabrycznych hamulców po pełnej regeneracji i malowaniu
- zestaw przewodów hamulcowych w oplocie
- gładkie tarcze hamulcowe
- sportowo/uliczne klocki hamulcowe
- zestaw chłodzenia hamulcy przednich (nadmuch w srodek tarczy)
- sportowy płyn hamulcowy Motul RBF660
buda:
- nadwozie PRHT, czyli elektrycznie skaldany twardy dach
- druga maska w kolor z wylotami powietrza, poprawiająca znacznie chłodzenie silnika (temp oleju w trasie vs seryjna maska 10-15 stopni mniej)
- przedni gril ala plaster miodu ( trzeba było zamontowac zewzględu na chłodnice)
- poszerzenia nadkoli z CARBON-MIATA USA
- lekka tylna klapa z laminatu z duck tailem też z CARBON-MIATA
- nakladka/ dyfuzor zderzaka z centralnym wydehem, tez z CARBON-MIATA
- przyciemnione tylne lampy (folia)
- przyciemniona tylna szyba
wnętrze:
- Radio Bose
- Klimatyzacja
- moduł BT do telefonu
- rollbar od Cybula pod nadwozie PRHT
- windshot z plexy pod rollbar
- sportowa kierownica rrs
- drugi zestaw seryjnej kierownicy z poduszką i taśmą
- zegar temperatury oleju z alarmem
- zegar cisnienia oleju z alarmem
- oczka pod pasy szelkowe u kierowcy
- wycięte otwory w tylnej ścianie pod pasy aby upiąć je do rollbara
- seryjne zwykłe fotele NCFL z zestawem obniżającym LUB 1 fotel kubełkowy z pasami 4pkt. u kierowcy.
- mały akumulator przeniesiny do bagażnika
- dodatkowy hebel do akumulatora w bagazniku
Jest to prosta wolna od rudej europejska mazda mx-5 3eciej generacji po pierwszym lifcie.
Auto bazowo było wersją sport z 2.0 160km, skrzynia 6b i zawieszeniem b6, ale nie wiele z tego zostało :) Obecnie ma przebieg 118000km i powoli rośnie, przeszła szereg modyfikacji zmieniających ją w mały pocisk. Począwszy od swapa silnika na większy 2.5, następnie dodano kompresor i osiągnięto 337km i 324nm. Ze wzrostem mocy zostały zmienione również koła zawieszenie czy hamulce, wszystko razem daje przy tak małym aucie bardzo dużo frajdy z jazdy na ulicy jak i na torze.
Auto startowało w pół amatorskim cyklu Miata Challenge i zawsze wracało z tarczą, więc nie ma mowy o chorobach wieku dziecięcego jak to ma miejsce w "projektach".
Mazda jest 100% uliczna i można się nią cieszyć weeendowymi wypadami za miasto... jednak jesli jak trzeba to śmiało można ganiać również inne wynalazki RS M AMG GTI OPC itp. itd. na drogach, i jak pojawią się zakręty to raczej wszystko inne zniknie w lusterku.
Z racji ze nie jest to "garage queen" tylko nastoletnie auto jeżdżone ma jakieś "wady", jednak o tym wszystkim opowiem przez tel albo przy aucie. Setup auta może być zmieniony i przygotowany pod kupującego.
- ubezpieczone
- zarejestrowane
- z przeglądem
- umowa kupna sprzedaży
auto do obejrzenia na terenie Warszawy.
cena 115k.
specyfikacja:
silnik i osprzęt:
- kompletny swap na 2.5l
- dedykowany zestaw kompresora typu ROTREX przerobiony pod silnik 2.5
- wałki CatCams
- Sterownik seria + EcuTek ( międzygazy, procedura startu, flatshifty, popcorn z wydechu (wyłączony))
- przeróbka kanałów wydechowych pod kolektor
- przeróbka kolektora ssacego, usunięcie klap
- kolekotor wydechowy 4-1
- kompletny przelotowy wydech na 3 tłumikach z centralnym wyjscie pod dyfuzor
- zestaw przeniesienia filtra oleju z bloku silnika
- zestaw chlodnicy oleju silnika
- gruba aluminiowa chlodnica wody
- zestaw chlodnicy oleju do kompresora
- przerobione odmy silnika
- zbiornik odmy oil catch tank
- olej sinik Motul 300V 15w50
napęd:
- fabryczna skrzynia 6b po rewizji i serwisie
- sprzegło spiek + docisk twardszy
- lekkie koło zamachowe
- dyfer z fabryczną szperą
- nowa pompa sprzęgła
- nowy wysprzęglik
- świeży dyfer z małym przebiegiem i działającą szperą
- olej dyfer - Motul 75w140
- olej skrzynia - Motul gera300 75w90
zawieszenia:
- amortyzatory OHLINS wraz z akcesoryjnymi sprężynami i ustawieniem po serwisie
- wszystkie regulacje geometrii sprawne i nasmarowane
- grubszy przedni stabilizator
- grubszy tylny stabilizator
- wyscigowe/torowe nastawy geometrii
- komplet fabrycznych rozpórek
- opcjonalnie modyfikacja na uzyskanie wiekszego cambera kół przednich (do dogadania)
koła:
- czarne OZ Superleggera 17x8
- Opony Potenzy RE070 225 45 17
- kmplet dystansów przód + tył pod body.
hamulce:
- komplet fabrycznych hamulców po pełnej regeneracji i malowaniu
- zestaw przewodów hamulcowych w oplocie
- gładkie tarcze hamulcowe
- sportowo/uliczne klocki hamulcowe
- zestaw chłodzenia hamulcy przednich (nadmuch w srodek tarczy)
- sportowy płyn hamulcowy Motul RBF660
buda:
- nadwozie PRHT, czyli elektrycznie skaldany twardy dach
- druga maska w kolor z wylotami powietrza, poprawiająca znacznie chłodzenie silnika (temp oleju w trasie vs seryjna maska 10-15 stopni mniej)
- przedni gril ala plaster miodu ( trzeba było zamontowac zewzględu na chłodnice)
- poszerzenia nadkoli z CARBON-MIATA USA
- lekka tylna klapa z laminatu z duck tailem też z CARBON-MIATA
- nakladka/ dyfuzor zderzaka z centralnym wydehem, tez z CARBON-MIATA
- przyciemnione tylne lampy (folia)
- przyciemniona tylna szyba
wnętrze:
- Radio Bose
- Klimatyzacja
- moduł BT do telefonu
- rollbar od Cybula pod nadwozie PRHT
- windshot z plexy pod rollbar
- sportowa kierownica rrs
- drugi zestaw seryjnej kierownicy z poduszką i taśmą
- zegar temperatury oleju z alarmem
- zegar cisnienia oleju z alarmem
- oczka pod pasy szelkowe u kierowcy
- wycięte otwory w tylnej ścianie pod pasy aby upiąć je do rollbara
- seryjne zwykłe fotele NCFL z zestawem obniżającym LUB 1 fotel kubełkowy z pasami 4pkt. u kierowcy.
- mały akumulator przeniesiny do bagażnika
- dodatkowy hebel do akumulatora w bagazniku
Jest to prosta wolna od rudej europejska mazda mx-5 3eciej generacji po pierwszym lifcie.
Auto bazowo było wersją sport z 2.0 160km, skrzynia 6b i zawieszeniem b6, ale nie wiele z tego zostało :) Obecnie ma przebieg 118000km i powoli rośnie, przeszła szereg modyfikacji zmieniających ją w mały pocisk. Począwszy od swapa silnika na większy 2.5, następnie dodano kompresor i osiągnięto 337km i 324nm. Ze wzrostem mocy zostały zmienione również koła zawieszenie czy hamulce, wszystko razem daje przy tak małym aucie bardzo dużo frajdy z jazdy na ulicy jak i na torze.
Auto startowało w pół amatorskim cyklu Miata Challenge i zawsze wracało z tarczą, więc nie ma mowy o chorobach wieku dziecięcego jak to ma miejsce w "projektach".
Mazda jest 100% uliczna i można się nią cieszyć weeendowymi wypadami za miasto... jednak jesli jak trzeba to śmiało można ganiać również inne wynalazki RS M AMG GTI OPC itp. itd. na drogach, i jak pojawią się zakręty to raczej wszystko inne zniknie w lusterku.
Z racji ze nie jest to "garage queen" tylko nastoletnie auto jeżdżone ma jakieś "wady", jednak o tym wszystkim opowiem przez tel albo przy aucie. Setup auta może być zmieniony i przygotowany pod kupującego.
- ubezpieczone
- zarejestrowane
- z przeglądem
- umowa kupna sprzedaży
auto do obejrzenia na terenie Warszawy.
cena 115k.
ID: 897900662
xxx xxx xxx
Dodane 03 maja 2024
Mazda MX-5 NCFL PRHT 2.5 340km Kompresor
115 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja