Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Suwnica parowa H0 typ 058 (Ardelt) DB
Z cyfrowym dekoderem mfx i obszernymi funkcjami dźwięku.
Górny wózek z wysięgnikiem można obracać o 360 °
Wysięgnik można podnosić i opuszczać za pomocą koła pasowego
Hak główny można podnosić i opuszczać za pomocą bloczka
Oświetlenie stanowiska motorniczego
Dwa funkcjonalne światła robocze
Jednym z najbardziej nieodzownych pomocników w latach odbudowy w młodej Republice Federalnej były z pewnością żurawie parowe firmy Ardelt o udźwigu 57 ton. Niezależnie od tego, czy z imponującą siłą były wykorzystywane w odzysku, podnoszeniu czy załadunku, zawsze przyciągały uwagę fanów kolei. Te doskonale dopasowane żurawie gwarantowały precyzyjną pracę pomimo swojej masy. Możesz teraz zadzwonić do jednego z tych wspaniałych pomocników do pracy nad układem modelu kolei. Dzięki doskonałemu połączeniu bogatego wyposażenia elektronicznego i udoskonaleń mechanicznych ten żuraw obrotowy imponuje bogactwem szczegółów i przekonuje nawet w trudno dostępnym lub trudnym terenie modelu kolei.
Prototyp: 6-osiowy parowy dźwig obrotowy wagonowy typ 058 (Ardelt) o ładowności 57 t z wagonem zabezpieczającym dźwig (przerobiony z Rms Stuttgart) i wagonem sprzętowym 631 Niemieckiej Kolei Federalnej (DB). Kolor żurawia parowego w kolorze zielonym tlenku chromu. Z herbem miasta Ludwigshafen am Rhein. Stan eksploatacji z mniej więcej 1977 roku.
Z cyfrowym dekoderem mfx i obszernymi funkcjami dźwięku.
Górny wózek z wysięgnikiem można obracać o 360 °
Wysięgnik można podnosić i opuszczać za pomocą koła pasowego
Hak główny można podnosić i opuszczać za pomocą bloczka
Oświetlenie stanowiska motorniczego
Dwa funkcjonalne światła robocze
Jednym z najbardziej nieodzownych pomocników w latach odbudowy w młodej Republice Federalnej były z pewnością żurawie parowe firmy Ardelt o udźwigu 57 ton. Niezależnie od tego, czy z imponującą siłą były wykorzystywane w odzysku, podnoszeniu czy załadunku, zawsze przyciągały uwagę fanów kolei. Te doskonale dopasowane żurawie gwarantowały precyzyjną pracę pomimo swojej masy. Możesz teraz zadzwonić do jednego z tych wspaniałych pomocników do pracy nad układem modelu kolei. Dzięki doskonałemu połączeniu bogatego wyposażenia elektronicznego i udoskonaleń mechanicznych ten żuraw obrotowy imponuje bogactwem szczegółów i przekonuje nawet w trudno dostępnym lub trudnym terenie modelu kolei.
Prototyp: 6-osiowy parowy dźwig obrotowy wagonowy typ 058 (Ardelt) o ładowności 57 t z wagonem zabezpieczającym dźwig (przerobiony z Rms Stuttgart) i wagonem sprzętowym 631 Niemieckiej Kolei Federalnej (DB). Kolor żurawia parowego w kolorze zielonym tlenku chromu. Z herbem miasta Ludwigshafen am Rhein. Stan eksploatacji z mniej więcej 1977 roku.
ID: 879733117
xxx xxx xxx