Prywatne
Marka: Ktm
Poj. silnika: 350 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2012
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Witam serdecznie, mam na sprzedaż motocykl KTM EXC-F 350. Rok produkcji 2012, pierwsza rejestracja w 2013. Motocykl ma wbite w kartę pojazdu 13kw co umożliwia poruszanie się posiadając kategorię A2. Jest zarejestrowany i ubezpieczony. Kupiłem go w październiku 2023 z przebiegiem około 172 mth. Do dzisiaj zrobione lekko ponad 20 mth. W tym czasie wymieniłem olej oraz filtr oleju. Motocykl został również oklejony. Zrobione 5 mth po wymianie. Kupiłem go od znajomego a to co zostało zrobione przez niego to:
- zmieniona chłodnica na nową. Kupiony w sierpniu 2015 z przelotem około 100 mth. W kwietniu 2016 dołożyłony Rekluse + hamulec tył na lewa rękę.
- Zawieszenie serwisowane conajmniej raz w roku u Victory Suspension. Obecnie tył ma z 10 mth od serwisu (jeźdżony na WP Traxie - na innym nieoryginalnym zawieszeniu), przód z 20 mth.
- Olej na bieżąco.
- Sierpień 2018 poszedł nowy tłok + rozrząd. Od tego może 15 mth.
- Ostatnio łożyska. Bendix rozrusznika i wtrysk - standardowy problem 350.
- Zrobione tez łożyska główki ramy.
- Z tylu tublis z przodu dętka Michelin HD.
W zdjęciach faktury (przy fakturze z tłokiem były wymieniane łożyska silnika, nie ma ich na fakturze bo były wcześniej kupione)
Posiadam do niego sporo dodatków które również dorzucam do motocykla tj:
- drugi komplet plastików
- Klocki przód
- Tarcza hamulcowa przód
- Zębatka stalowa 50t
- Płyta pod silnik
- Filtr oleju
- 3 filtry powietrza( 1 nowy , dwa używane)
- Filtr do nasączania filtrów powietrza motorex
- Środek do prania filtrów powietrza Ipone
- Olej silnikowy motorex 10w60 (10w60 ze względu na założone sprzęgło rekluse)
- Tarcze i przekładki oem
- Hamulec tylny w klamce (tłoczek nakręcamy na pompę hamulca z tyłu, manetkę zakładamy na kierownicę i mamy tylny hamulec w dłoni, fajna sprawa do rekluse)
- Stojak motocyklowy
- Druga opona
I na pewno o czymś jeszcze zapomniałem.
Posiadam również strój na moto który mogę dorzucić dla zdecydowanej osoby są to buty, spodnie i koszulka ravena w rozmiar odpowiednio 47, 34, L. Zbroja acerbis, kask shot racing. Na motorze jest założony rekluse core, przez co mamy ,,półautomatyczne” sprzęgło (zawsze można zmienić tarcze i przekładki na oem co zajmuje 15 minut i mamy full manualne sprzęgło). Sam fakt posiadania całego zestawu na moto jest sprzyjający bo odpada nam wymiana koszy wewnętrznych zewnętrznych które nieco kosztują, ponieważ reklusowe są na tyle wytrzymałe i odpowiednio sterowane że mają łatkę nie zużywających się. Każdy kto zna się na temacie to wie jak to działa i skąd cena 6000 za zestaw. Lagi suche (setting na warunki dolnośląski, czyli płasko z małymi górkami pod 85-90kg), klocki przód i tył są dalej w dobrym stanie, napęd również. Uważam że pierwsza osoba która po niego przyjdzie i przetestuje go, będzie zainteresowana. Jest w genialnym stanie, co potwierdzają zdjęcia. Zapraszam do kontaktu po więcej zdjęć, oraz w razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam serdecznie.
(KTM, enduro, excf, exc-f, exc, sx, sxf, sx-f, crf, rmz, kxf, yzf, wr, ec, tc, te, Husqvarna, beta, gas gas, wtrysk)
- zmieniona chłodnica na nową. Kupiony w sierpniu 2015 z przelotem około 100 mth. W kwietniu 2016 dołożyłony Rekluse + hamulec tył na lewa rękę.
- Zawieszenie serwisowane conajmniej raz w roku u Victory Suspension. Obecnie tył ma z 10 mth od serwisu (jeźdżony na WP Traxie - na innym nieoryginalnym zawieszeniu), przód z 20 mth.
- Olej na bieżąco.
- Sierpień 2018 poszedł nowy tłok + rozrząd. Od tego może 15 mth.
- Ostatnio łożyska. Bendix rozrusznika i wtrysk - standardowy problem 350.
- Zrobione tez łożyska główki ramy.
- Z tylu tublis z przodu dętka Michelin HD.
W zdjęciach faktury (przy fakturze z tłokiem były wymieniane łożyska silnika, nie ma ich na fakturze bo były wcześniej kupione)
Posiadam do niego sporo dodatków które również dorzucam do motocykla tj:
- drugi komplet plastików
- Klocki przód
- Tarcza hamulcowa przód
- Zębatka stalowa 50t
- Płyta pod silnik
- Filtr oleju
- 3 filtry powietrza( 1 nowy , dwa używane)
- Filtr do nasączania filtrów powietrza motorex
- Środek do prania filtrów powietrza Ipone
- Olej silnikowy motorex 10w60 (10w60 ze względu na założone sprzęgło rekluse)
- Tarcze i przekładki oem
- Hamulec tylny w klamce (tłoczek nakręcamy na pompę hamulca z tyłu, manetkę zakładamy na kierownicę i mamy tylny hamulec w dłoni, fajna sprawa do rekluse)
- Stojak motocyklowy
- Druga opona
I na pewno o czymś jeszcze zapomniałem.
Posiadam również strój na moto który mogę dorzucić dla zdecydowanej osoby są to buty, spodnie i koszulka ravena w rozmiar odpowiednio 47, 34, L. Zbroja acerbis, kask shot racing. Na motorze jest założony rekluse core, przez co mamy ,,półautomatyczne” sprzęgło (zawsze można zmienić tarcze i przekładki na oem co zajmuje 15 minut i mamy full manualne sprzęgło). Sam fakt posiadania całego zestawu na moto jest sprzyjający bo odpada nam wymiana koszy wewnętrznych zewnętrznych które nieco kosztują, ponieważ reklusowe są na tyle wytrzymałe i odpowiednio sterowane że mają łatkę nie zużywających się. Każdy kto zna się na temacie to wie jak to działa i skąd cena 6000 za zestaw. Lagi suche (setting na warunki dolnośląski, czyli płasko z małymi górkami pod 85-90kg), klocki przód i tył są dalej w dobrym stanie, napęd również. Uważam że pierwsza osoba która po niego przyjdzie i przetestuje go, będzie zainteresowana. Jest w genialnym stanie, co potwierdzają zdjęcia. Zapraszam do kontaktu po więcej zdjęć, oraz w razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam serdecznie.
(KTM, enduro, excf, exc-f, exc, sx, sxf, sx-f, crf, rmz, kxf, yzf, wr, ec, tc, te, Husqvarna, beta, gas gas, wtrysk)
ID: 918237594
xxx xxx xxx
Dodane 28 maja 2024
KTM EXC-F 350 Rekluse A2
17 500 zł
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja