Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Pozostałe
  5. Pozostałe - Mazowieckie
  6. Pozostałe - Radom
Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche
Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche
Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche
Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche
Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2002

  • Stan: Używane

Opis

"CRM. Relacje z klientami" Autor: Jill Dyche
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2002
Tłumaczenie: Marzena Witek
ISBN: 83-7197-843-X
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 272
Książka jest w środku jak nowa. Białe czyste kartki. Róg okładki jest nieznacznie zagięty. Wszystko jest pokazane na zdjęciach.
Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.

Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.
ID: 862834848

Skontaktuj się

Dorota

Na OLX od marzec 2012

Ostatnio online w dniu 03 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 14 maja 2024

Książka "CRM relacje z klientami" Jill Dyche

Tylko przedmiot

40 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon