Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Dolnośląskie
  5. Części motocyklowe - Wrocław
  6. Części motocyklowe - Krzyki
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Nowe

Opis

600 RR PC37

Marka: Honda

Model: CBR

Inna nazwa modelu: PC37

Pojemność: 600

Jest to kosz nowego typu zaprojektowany przez nas do Modelu CBR 600RR PC37 Sprzęgło działa dużo płynniej oraz co najważniejsze ciszej i dłużej od starej wersji .

Kosz Po kompletnej regeneracji oraz wyważeniu  całego sprzęgła . Naprawiona obudowa aluminiowa brak jakich kolwiek luzów. Fabryczne wymiary .

Talerzyk oraz zabierak po regeneracji - fabryczne wymiary

Nowe OEM Honda tarcze sprzęgła

Nowe przekładki metalowe naszej produkcji (wzmocnione)

Nowe łożysko oraz tuleja

Nowe łożysko talerzyka

Nowe sprężyny docisku

Podkadki Nowe

24 miesiące GW na ten zestaw

Cena dotyczy całego zestawu

ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ STAN FAKTYCZNY PRZEDMIOTU
Kontakt 69*******08
Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów. Naprawiamy sprzęgła do skrzyń automatycznych oraz ciągników Rolniczych . Regenerujemy wszystkie skrzynie biegów do motocykli.
Proszę nie dać się zwieść pseudo Regeneracji  które są oferowane w sieci . Strata pieniędzy , nerwów i czasu . Pseudo regeneracja polega na wyeliminowaniu luzu sprężyny podkladkami które montują bądź rozciągają stare spreżyny . Taka regeneracja tylko pogorszy sprawę a w rezultacie sprężyny pękają i podkładki wpadają do silnika.  Poza tym nie naprawiają niczego . Po takiej naprawie hałas będzie większy a wibracje uniemożliwią jazde motocyklem . Takie osoby psują naszą reputacje i dobre imie naszej  Firmy .  Jeśli naprawiłeś sprzęgło u takiej osoby i masz z tym problemy zgłoś się do nas pomożemy i zrobimy to tak jak należy .
Jesteśmy jedyną firmą w europie która zajmuje się tym profesjonalnie od a do z . Posiadamy wszystkie certyfikaty, maszyny i wiedze .
www.moto-sprzegla.pl
wybór części używanych oraz nowych . Posiadamy dział produkcji tarcz sprzęgła do wszystkich typów motocykli oraz przekładek metalowych . Produkujemy we własnym zakresie sprężyny i możemy wykonać takie na zamówienie indywidualne .  Dorabiamy wszystkie elementy aluminiowe .
Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza?
Oto objawy kosza zużytego
-przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok
-w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem
Dla czego tak sie dzieje:
W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co prowadzi do bardzo szybkiego zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję.
Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła
Motocykle YAMAHA w wielu przypadkach posiadają luzy na sprężynach, w istocie powinny one występować w celu poprawnej pracy silnika . Ale mają  swoją odpowdnią długość i nie powinny być większe .  Luzy są odpowiedno dobierane do danej jednostki silnikowej i harakterystyki danego motocykla tak aby w momęcie dodawania gazu i jego odejmowania pracował płynnie bez szarpania i wibracji .  Kluczowym problemem jest uszkodzenie panewki bieżni łożyska w koszu zewnętrznym co powoduje luz promieniowy oraz osiowy . W następstwie tego uszkadza nam się obudowa aluminiowa w cześci srodkowej oraz prowadznie tarcz sprzęgła . Kosz wypada z osi obrotu i sprężyny również nie pracują prawidłowo w swojej zadanej powierzchni. Tak dochcodzi do uszkodzeń sprzęgła w przyapdku wiekszości motocykli Yamaha  i nie tylko .
Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny
.
Na czym polega regeneracja i co dalej:
Po wstępnej ocenie wszystkich elementów pod kątem nadmiernego zużycia kosz jest centrowany w kilku etapach. Kolejnym krokiem jest wykonanie nowego, ulepszonego ułożyskowania wewnętrznego kosza poprzez inny materiał niż odlewane aluminium, . Sprężyny zostają zmienione i dobrane odpowiednio do danego sprzęgła i motocykla. Niekiedy stosujemy dłuższe sprężyny aby nie uszkadzały podłoża sprzęgła , w tym celu stosujemy specjalne sprężyny które nie zmianiają stopnia tłumienia  . W koszu sprzęgłowym wiele sprężyn ma inne twardości . Dobieramy je odpowiednio do danego kosza sprzęgłowego w którym występują minimum 3 twardości . . Oczywiście ta zasada nie tyczy się wszystkich motocykli ponieważ charakterystyka i praca silników są różne . Wiec w pewnych modelach luz na Tłumikach drgań czyli sprężynie musi występować i jest on uzależniony od charakterystyki danego silnika .Cześć aluminiowa poddawana jest uzupełnieniu materiału, rowki tarcz sprzęgłowych oraz uszkodzenia pod tłumikami drgań . Sprzęgło zostaje idealnie spasowane oraz wzmocnione .
Wymianie podlegają wszystkie pierścienie wewnątrz , Naprawa bieżni części stalowej czyli napędowej od silnika . Całość zostaje idealnie wyczyszczona i sprawdzone na naszej maszynie która odzwierciedla prace silnika .
Po regeneracji kosz sprzęgła , pracuję idealnie w osi swojego obrotu. Brak luzu powodującego jego decentrowanie. Sprężyny pracują tylko w takim zakresie jak powinny dzięki czemu motocykl będzie pracował poprawnie . Do naprawy osiowania sprzęgła używany bardzo trwałego materiału którym jest brąz
Wypełnienia powstałe po uszkodzeniach części aluminiowej sprzęgieł są uzupełniane odpowiednim stopem aluminium dla danego producenta . Końcowym procesem regeneracji każdego sprzęgła jest odpowiednie jego wyważenie . Do tego używamy maszyny zaprojektowanej w porozumieniu z firmą CIMAT  z dokładnością do 005 grama
W praktyce giną w/w objawy czyli brak wibracji przy ruszaniu i w trakcie jazdy. Jednym słowem motocykl nabiera płynności w jeździe a różnica zawsze jest zauważalna nawet w przypadku pomiędzy koszem zupełnie nowym a zregenerowanym na plus regenerowanego.
Nasza Firma Regeneruje każdy Element sprzęgła , Zabieraki sprzęgłowe , tarcze sprzęgłowe , przekładki sprzęgieł .
Oferujemy również sprzedaż nowych części sprzęgieł . Oryginalnych oraz zamienników
Zajmujemy się produkcją nowych wzmocnionych elementów oraz produkcją tarcz sprzęgłowych .
Jeśli chodzi o kosze innych marek motocykli sprawa wygląda identycznie , nie raz różnią się delikatnie budową ale zasada działania jest zbliżona
Na ile czasu/kilometrów wystarczy regeneracja??
Ograniczenia czasowego nie ma . Posiadamy specjalną ofertę w której wzmacniamy i przerabiamy sprzęgła do wyścigów motocyklowych w całej europie . Sami jeździmy na własnej produkcji bo oryginalne zawodziły .
Przetestowane kosze na dystansie 35 tys km nie wykazywały jakiegokolwiek zużycia. Ich charakterystyka pracy jest identyczna jak bezpośrednio po regeneracji.
Przypuszczalnie już nigdy nie powinien wystąpić problem wibracji z uwagi na wyeliminowanie inicjującego luzu na ułożyskowaniu wewnętrznym.
Gwarancja obejmuję każdy zregenerowany kosz przez 12 Miesięcy bez limitu kilometrów. Każdy klient otrzymuję ją w formie pisemnej po nadaniu unikalnego numeru seryjnego dla każdego kosza,jest on nabijany na części aluminiowej sprzęgła .
Na każdą usługę wystawiamy fakturę bądź paragon
Przed zakupem prosimy o kontakt telefoniczny
Motortech
Serwis AMD Damian Ołdakowski
www. moto-sprzegla.pl
Kontakt  69*****08
Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji. autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji.
Odnośnik do Youtube https://www.youtube.com/channel/UC4ECU433wyd9IL8pAo49qxA
https://www.youtube.com/channel/UC4ECU433wyd9IL8pAo49qxA
Odnośnik do strony Fa
ID: 584619215

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

damian

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online w dniu 12 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2024

Kosz sprzęgła Sprzęgło Honda CBR 600RR PC37

1 500 zł

Moto-sprzegla

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon