Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Dolnośląskie
  5. Części motocyklowe - Wrocław
  6. Części motocyklowe - Fabryczna
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Używane

Opis

Przedmiot aukcji: SPRZĘGŁO KOSZ SPRZĘGŁOWY
Marka motocykla: HONDA
Model: XL 1000V VARADERO SD01 WERSJA NA GAŹNIKU
Produkowany w latach: 1999 - 2002
Rok produkcji: 2002
Silnik: 996 CM3
Przebieg: 27 901 KM
Część: SPRAWNA, STAN DOKŁADNIE JAK NA ZDJĘCIACH, SPRZĘGŁO BYŁO CICHE . TARCZE ORAZ PRZEKAŁADKI W BARDZO DOBRYM STANIE . SPRZEDAJEMY TO CO NA ZDJĘCIU.

Kontakt 69*******08

Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów . Zajmujemy się regeneracja skrzyń biegów do wszystkich motocykli . Posiadamy części nowe oraz używane do sprzęgiel i skrzyń biegów .

www.moto-sprzegla.pl
Jakie sprzęgła regenerujemy ? Zajmujemy się profesjonalną naprawą wszystkich typów Motocykli i quadów .
Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza?
Oto objawy kosza zużytego
-przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok
-w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem
Dla czego tak sie dzieje:
W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co inicjuję bardzo szybkie zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję.
Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła
Drugi błąd producenta to luźne sprężyny w koszu. Dzięki tym luzom sprężyna obijająca się po ściankach swojego gniazda żłobi blachę, która utrzymuję je na swoim miejscu. Wyżłobiona blacha w końcu pęka i nie jest już w żaden sposób do naprawy. W takim przypadku blachę wymieniamy na nową . Niektóre silniki muszą posiadać luz na tłumikach drgań , siła odśrodkowa działając na nie przesuwa je i silnik pracuje płynnie . Problem polega na złym pasowaniu i zbyt dużym skoku tłumika drgań .
Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny
ID: 571490797

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

damian

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online w dniu 12 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2024

Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero

1 499 zł

Moto-sprzegla

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon