Prywatne
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Wielokolorowy
Amortyzacja: Przód
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 29"
Opis
Sprzedam swojego Grand Canyon CF SL F10 w rozmiarze M. Szybka specyfikacja:
• Rama Grand Canyon CF SL F10 Carbon
• Amor RockShox SID XX World Cup Carbon Solo Air 100mm, z hydrauliczną blokadą skoku
• Koła DT Swiss XRC 1250 29’ Carbon
• Opony Schwalbe Racing Ralph Performance TLE tył, Racing Ray Addix Evo TLE przód
• Manetka przerzutki tył Sram GX Eagle 12s
• Przerzutka tył Sram GX Eagle 12s
• Kaseta Sram X01 Eagle 500% 12s
• Korba Sram X9 GXP
• Tarcza przód 34T Oval GXP Boost
• Łańcuch KMC X12
• Suport Truvativ GXP 92mm
• Hamulce, kalmki, zaciski Sram Avid XX Carbon
• Tarcze hamulcowe Sram Level 180mm przód, 160mm tył
• Sztyca Easton Carbon
• Siodło Selle Italia Novus Boost TI 316
• Mostek Ritchey WCS 90mm
• Koszyki na bidony Bontrager XXX Carbon
• Pedały – brak
Rower w zasadzie ze specyfikacją fabryczną ma niewiele wspólnego. Przez okres użytkowania napęd został zmieniony na 1x12 Sram GX Eagle, koła na DT Swiss XRC1250 29’, amor na RockShox Sid XX World Cup itd. Cała przemiana była ukierunkowana na to, żeby był jak najlżejszy, jak najszybszy, jak najwygodniejszy i to się udało. Kto zna osprzęt ten wie o czym mówię. Sprzedaję, gdyż rower cały zeszły sezon zrobił 719km. No żal, żeby taka maszyna stała w pokoju. Rower dla poszanowania portfela i stanu napędu jeździ na 2 łańcuchach. Obydwa kupione w grudniu 2021. Zawsze zmieniane i czyszczone po 2ch treningach, więc mają po ok 350km przebiegu. Kaseta przyjęła je z radością, więc też ma przed sobą jeszcze długi żywot. Koła kręcą się lekko, podobnie suport. Rower serwisuje sam i śmiem twierdzić, że jest zrobiony tak samo dobrze lub lepiej niż w serwisach wkoło płota. Gdzieś kiedyś odpadła blaszka chroniąca ramę przed spadkiem łańcucha (jak każdemu) i miejsce to owinąłem taśmą izolacyjną (widoczne na foto). Jeśli się boisz że to lipa to możemy odwinąć na miejscu. W zeszłym roku wykonałem przy nim:
• Odpowietrzenie, wymiana płynu w układach hydraulicznych (hamulce, blokada skoku)
• Serwis dolnych lag z wymianą oleju
• Wymiana siodła na Selle Italia Novus Boost TI 316
• Wymiana klocków hamulcowych tył Jagwire
• Wymiana dwóch łańcuchów KMC X12 (grudzień 2021)
• Oklejenie folią 3M
Rower posiada normalne ślady użytkowania. Używany był w lesie, więc rysy na lakierze czy naklejkach są widoczne. Nie wpływa to jednak na pracę całości. Do składania rozsądnych ofert zapraszam osoby, które chcą pewny rower w bdb stanie technicznym potrzebny im do poprawy rzemiosła i przyśpieszenia na singlach, szutrach czy po czym tam jeszcze da sie jeździć. Rower nie posiada wad ukrytych.
Geometria
geometrygeeks.bike/bike/canyon-grand-canyon-cf-sl-6-9-2017/
• Rama Grand Canyon CF SL F10 Carbon
• Amor RockShox SID XX World Cup Carbon Solo Air 100mm, z hydrauliczną blokadą skoku
• Koła DT Swiss XRC 1250 29’ Carbon
• Opony Schwalbe Racing Ralph Performance TLE tył, Racing Ray Addix Evo TLE przód
• Manetka przerzutki tył Sram GX Eagle 12s
• Przerzutka tył Sram GX Eagle 12s
• Kaseta Sram X01 Eagle 500% 12s
• Korba Sram X9 GXP
• Tarcza przód 34T Oval GXP Boost
• Łańcuch KMC X12
• Suport Truvativ GXP 92mm
• Hamulce, kalmki, zaciski Sram Avid XX Carbon
• Tarcze hamulcowe Sram Level 180mm przód, 160mm tył
• Sztyca Easton Carbon
• Siodło Selle Italia Novus Boost TI 316
• Mostek Ritchey WCS 90mm
• Koszyki na bidony Bontrager XXX Carbon
• Pedały – brak
Rower w zasadzie ze specyfikacją fabryczną ma niewiele wspólnego. Przez okres użytkowania napęd został zmieniony na 1x12 Sram GX Eagle, koła na DT Swiss XRC1250 29’, amor na RockShox Sid XX World Cup itd. Cała przemiana była ukierunkowana na to, żeby był jak najlżejszy, jak najszybszy, jak najwygodniejszy i to się udało. Kto zna osprzęt ten wie o czym mówię. Sprzedaję, gdyż rower cały zeszły sezon zrobił 719km. No żal, żeby taka maszyna stała w pokoju. Rower dla poszanowania portfela i stanu napędu jeździ na 2 łańcuchach. Obydwa kupione w grudniu 2021. Zawsze zmieniane i czyszczone po 2ch treningach, więc mają po ok 350km przebiegu. Kaseta przyjęła je z radością, więc też ma przed sobą jeszcze długi żywot. Koła kręcą się lekko, podobnie suport. Rower serwisuje sam i śmiem twierdzić, że jest zrobiony tak samo dobrze lub lepiej niż w serwisach wkoło płota. Gdzieś kiedyś odpadła blaszka chroniąca ramę przed spadkiem łańcucha (jak każdemu) i miejsce to owinąłem taśmą izolacyjną (widoczne na foto). Jeśli się boisz że to lipa to możemy odwinąć na miejscu. W zeszłym roku wykonałem przy nim:
• Odpowietrzenie, wymiana płynu w układach hydraulicznych (hamulce, blokada skoku)
• Serwis dolnych lag z wymianą oleju
• Wymiana siodła na Selle Italia Novus Boost TI 316
• Wymiana klocków hamulcowych tył Jagwire
• Wymiana dwóch łańcuchów KMC X12 (grudzień 2021)
• Oklejenie folią 3M
Rower posiada normalne ślady użytkowania. Używany był w lesie, więc rysy na lakierze czy naklejkach są widoczne. Nie wpływa to jednak na pracę całości. Do składania rozsądnych ofert zapraszam osoby, które chcą pewny rower w bdb stanie technicznym potrzebny im do poprawy rzemiosła i przyśpieszenia na singlach, szutrach czy po czym tam jeszcze da sie jeździć. Rower nie posiada wad ukrytych.
Geometria
geometrygeeks.bike/bike/canyon-grand-canyon-cf-sl-6-9-2017/
ID: 814437866
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 08 maja 2024
Grand Canyon CF SL F10 Full Carbon rozm. M
7 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja